" AŞK SARHOŞU"

434 31 41
                                    

Selamm ben geldimm! Herkese iyi gecelerr. Bu arada finale az kaldı bilginize😍😄
İYİ OKUMALARrr..

Medya: "Andaç"




Hoca ders arası vermişti. Sena derste gülüp gülüp bakıyordu kızı elime dolamamak için zor duruyordum.
Sanki bizim aramızın bozulması onun hoşuna gidiyordu.. 

Dorukun zoru ile bahçeye çıkmıştım. Bir duvarın kenarına geçmiş Doruka bakıyordum.
Doruk " Andaç sen bana güvenmiyormusun?" dedi. Nefes alıp
"güveniyorum!" dedim. 

Bana doğru adımlayıp " O zaman beni dinle" 
Konuşacağım sırada yanıma Sena gelmiş " Doruk proje hakkında konuşmam gerek" demiş dibinde durmuştu. Doruka bakışlarımı atarken kıza saldırmamak için zor duruyordum.

Doruk " birşey konuşuyoruz" demişti.
Sena "hadi ya sonra konuşursunuz, tatlım sevgilinle sonra konuşursun" diyip Doruku sürükleyerek götürmüştü. 

Gözlerim arkalarından baka kalırken Doruk bana bakıyordu. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp olduğum yere oturdum. Giydiğim pantolona şükredip bacaklarımı kendime çektim. Soğuk beton ve soğuk duvar kanımı dondurmuştu.

Kafamı dizlerime dayadım sabah kadar burda kalabilirdim hiç kıpırdamadan. İçimdeki sesi beynimdeki boşluğu kalbimdeki acıyı dinliyordum.
...

Kaç saat geçti bilmiyorum ama ben hala burda oturuyordum. Bacaklarım soğuktan uyuşmuştu. Telefonum sessizdeydi derslerden dolayı
"Ahh meleğim burdamıydın" diye telaş dolu Periye baktım.  Kafamı yavaşça salladım.

Peri yanıma diz çökmüş
" Doruk, Giray seni arıyor burda olacağın aklımıza gelmedi"dedi.  Periye baktım
" beni eve bırakırmısınız? " dedim. Daha fazla derslere girmek istemiyordum.
Ayağa kalktığım sırada Giray ve Doruk gelmişti." Kuzen nerdesin ya, meraktan öldük"
Giraya baktım "beni eve götürürmüsün". Dedim sessice.

Doruk
" Andaç hala dinlememekte ısrarcısın"
Gözleri Doruka çevirdim

" gitmeseydin dinlicektim zaten şimdi karar verdimde sen proje konuşmaya devam et"

Giray " Andaç gel götüreyim" demişti. Anlamıştı darıldığımı!
Kafamı salladım Doruk sessiz kalırken ben içten içe daha fazla kırılmıştım.
..

Giray beni evime getirmişti babam evde yoktu şirkete gitmişti. Çağrı amcam ile çalışmaya başlamıştı. Buz tutan ellerimi  ısıtmam gerekiyordu. Üzerime kalın olan kıyafetlerimi geçirip sırtıma polar örtümü aldım ve salona indim. Salonda oturmak istiyordum salon daha sıcaktı.
Koltuğa kurulurken telefonum çalmaya başlamıştı. Telefonuma baktım arayan Doruktu.
Telefonumu kapatıp koltuğa fırlattım. O bunları hak ediyordu. Yalan söylemese bile o an gitmek zorunda değildi.
Gitmemeliydi!

Kendi yana doğru yatırırken televizyonu açtım. Polar örtümü iyice üzerime örttüm. Bütün vücudum tir tir titriyordu..

Biraz uyumak iyi gelebilirdi. Gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı bekledim..
..

Kapının açılma sesi ile irkilmiş ağrıyan göz kapaklarımı araladım.
" Andaçç, ben geldim" Aran babam bana sesleniyordu. Zorla çıkan sesim ile
" burdayım" diyebilmiştim.
Yanıma gelen babam korku doku gözlerle " hastamısın?" demişti. Beni kaldırıp kendine çekerken " galiba hasta oldum" dedim. Dudaklarını anlıma dayayıp

"ohooww ateşin var, sarılmışsın birde bu kadar şeye" derken örtüyü açmıştı.
" nasıl hasta oldun sen" demiş ayağa kalkmıştı.

Omuzlarımı silkip " bilmiyorum, baba"

Babam " Burda bekle, sana çorba yapacağım ve çorbayı içiceksin" demiş hızla gitmişti. Benim için telaşlanmıştı..

Andaç (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin