Selammm bugün biraz geciktim kusuda bakmayın ödevler, sınavlar derken böyle oldu. Ama size mükemmel bir bölümle geldim İyi okumalarr ❤️😄😊
Kapının tıktıklanması ile yerimden sıçradım. Benimle beraber sıçrayan Doruk ne yapacağını şaşırmış dolanıyordu.
" banyoya gir" dedim sessizce. Yataktan hızla kalktım Doruk çoktan banyoya girmişti.
Üzerime baktığımda aklıma direk bornozum gelmişti. "geliyorum babacım" demiş banyoya girdim. Doruk klozetin üstüne oturmuş bana bakıyordu.Utanmış halde kapının arkasındaki bornozumu aldım ve üzerime geçirdim. Hızla çıkıp kapıyı açtım. Babam jilet gibi giyinmiş halde bana bakıyordu " Günaydın güzelim" diyip üzerime baktı.
Ardından "benim Ankaraya uçmam gerek yarın akşama gelirim dikkat et akşam Arya teyzene git" demiş ve yanağıma öpücük kondurmuştu.Kafamı sallayıp
"dikkatli git babacım" dedim. Babam kafasını sallamış elindeki çantası ile hızla gözden kaybolmuştu. Derin nefes verip arkamı döndüm ki Doruk dibimdeydi.Beni hızla kucağına almıştı. Bacaklarımı beline dolamak zorunda kalmıştım. " Doruk ne yapıyorsun bırak beni" dedim. Diliyle " çık" sesini çıkarmış sırtımı duvara yaslamıştı.
" Bırak beni dün nerdeysen oraya git" diyip kendimi bıraktım oda çok üstelemeden bıraktı. "Andaç bak dinlemiyor anlamıyorsun" dedi. Giysi odamın kapısını açtım ve ona baktım
" ben anlıyorum anlayacağımı" diyip içeri girdim ve kapıyı kapattım.Hızla üzerime elime ilk geçen kısa kollu belimi küçük gösteren elbisemi giydim. Çekmecemden aldığım beyaz çorabımı giyip odadan çıktım. Yatağa oturmuş bana bakıyordu. Ardından lavaboya girip çıktım ve saçlarımı taradım.
"hazırlanman bitti mi" dedi gözlerime bakarak.
Kafamı salladım " Evet" dedim.
Ayağa kalktı ve elimi tuttu
" gidiyoruz" dedi.Şaşırmış halde " nereye" dedim.
Çok geçmeden arabaya binmiştik bile.
Hiç konuşmadan beni şirkete getirmişti. Ee burası Burak amcanın şirketiydi.
" burda ne işimiz var Doruk" dedim.
Bana baktı" ufak bir işimiz var" dedi ve indi. Arkasından bende indim. Beraber en üst kata çıkıp Burak amcanın odasına girdim.Bizi görür görmez ayağa kalkmıl beni kucaklamıştı " güzel kızım hoşgeldin" gülümseyip " hoş buldum"
Doruk bize bakarken " sizede Merhaba Burak amcacım" dedi.
Burak amca haline gülüp "hoşgeldin paşam ee oturun hadi" yerine otururken 3 tane çay söylemişti. Doruka bakıp " Ebruyu almaya mı geldiniz" demesi üzerine tek gözüm seyrimeye başladı.
Doruk " aslında o konu hakkında konuşucaktım sizinle" dedi
Burak amca kafasını salladı " dinliyorum" dedi. Doruk bana baktı ardından Burak amcaya baktı
" Burak amca ben artık Ebruyla daha fazla vakit geçirmek istemiyorum." dedi
Burak amca tek kaşını kaldırdı
" Neden?" dedi. O sırada çaylar gelmişti.
Doruk " Öyle gerekiyor Burak amca" dedş. Burak amca çayından yudum aldı
" yoksa birisi mi var" dedi. Doruk hızla
" Var ve onu çok seviyorum" dedi.
Burak amca gülmüş " kim bu" dedi bana bakarak.Doruk nefes alıp " okuldan" dedi. Burak amca "peki oğlum sen bilirsin Ebruya açıklamayı sen yaparsın odasında hatta" dedi.
Nefes aldı ve Devam etti " ee için çaylarınızı" dedi.
Zaferle gülümsedim ve çayımdan içtim.
Çaylar bitesiye kadar havadan sudan konuşmuştuk şimdi sıra Ebruya anlatmaktı.Burak amca ile vedalaşıp bir alt kattaki Ebrunun yanına indik. Avukatluk okuyordu ve staj yapıyordu.
Bizi ellerinde dosyalar ile karşılamış odasına davet etmişti.
" Bu süprizi neye bağlamalıyım Dorukçum" diyip Doruka sarıldı. Ayak tabanımı yere vurup nefes aldım.
Ebru bana dönüp "Selam Andaçtı değil mi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
ChickLit"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...