"Hesaplaşma Vakti"

394 28 38
                                    

Selamm güzellikler size bomba bir bölümle geldim.😄😄
İyi okumalarr 😊:3

Medya: Giray bey bir maşallah alırız :)


Bol bakışmalı yemek sonrasında kahveler içilmiş sohbete geçilmişti. Fakat babam iyi değildi. Gözlerim her dakika babamın üstündeydi.
Bir bana bakıyor ardından bakışlarını halıya çeviriyor etrafa boş boş bakıyordu. İçim içimi yemeye başlamıştı babamı böyle gördükçe. Nefes abla ise ortalıkta yoktu.

Oda yemekte zar zor durmuştu. Herkes birbiri ile sohbet ettiği sırada yavaşça ayağa kalktım. Nefes ablaya bakıcaktım. Merak etmiştim.
Yavaş adımlarla aralarından sıyrılıp mutfağın yolunu tuttum. Mutfak kapısıma geldiğimde  sırtını tezgaha dayamış sadece bakıyordu.

İfadesiz halde bakıyordu. Yavaşça içeriye girdim
" Nefes abla iyimisin" dedim sessizce.
Panikle bana döndü burnunu çekip yüzünü sakladı ve ardından " iyiyim birşey mi istedin" demiş bana dönmüştü. 

Kafamı olumsuz anlamda salladım "sen iyimisin"  dedim karşısına geçerken.  Kafasını sallamış "iyiyim iyi" dedi. Gözlerinin yeşilliği ortaya çıkmıştı.
Gözleri parlıyordu. Uzun saçlarını tepeden siyah bir tokayla tutturmuştu. Güzel kadındı Nefes abla.
" eminmisin abla" dedim.

Kafasını salladığı sırada babam
" Andaç!" diyip içeriye girdi. Nefes ablayı görür görmez durdu. Kesinlikle babamın sevgilisi Nefes ablaydı.

" efendim" diyip babama baktım. Gözlerini zorla çekmiş bana bakmıştı " içeriye gelirmisin" dedi ve hızla çıktı mutfaktan.

Nefes abla "hadi gir seni beklerler" dedi. Aklım hala Nefes abladaydı. Mutfaktan çıkıp salona geçtim erkekler ayaklanmıştı Doruk ve Giray hariç.

Aran amca " bizim işimiz var biz gelesiye kadar burda bekleyin hiçbir uere gitmeyin" dedi. Hepsi onaylarken babam yanıma gelip anlımı öptü.
Babamın yüzüme bakmadan geriye adımladım.

Aran amca gülümsemiş el sallamıştı. Evde karşı cins olarak sadece Doruk ve Giray vardı. Teyzelerim sohbete dalmış haldeydi. Doruk kaş göz işareri yapıp beni bahçeye çağırmıştı.
Belli etmeden yanlarından ayrılıp bahçeye çıktım.

  Ağaçların altındaki salıncağa oturmuş bekliyordu.
Yanına ilerledim. Yanına otururken ona döndüm  gözlerime bakıp
" Özledim ben seni" gülümseyip omzuna kafamı koydum.
" Bende sevgilim"  Doruk elini belime dolarken geriye yaslandı. Salıncak hafiften sallanıyordu.
Saçlarımj öpüp " hala aynımısınız"
Gözlerimi kapatıp " Evet"
" güzelim uzamadımı sencede babanın hali iyi değil tek dayanağı sensin dediğime göre sevgilisindende ayrılmış" dedi Doruk.

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım " ayrılmış orası kesin ama ben çok kötü hissediyorum" Yanaklarımı tutup
" neden senin suçun yok ki" dedi.
Kafamı sallayıp " Var, iki mutlu insanı ayırdım, babam benim yüzümden mutsuz, Nefes abla benim yüzümden mutsuz" Doruk tek kaşını kaldırmış

" Nefes abla mı"  kafamı salladım
" babamın sevgilisi Nefes abla galiba" dedim. Şaşırmış halde bakıyordu.
" ikiside çok mutsuz, onlar mutlu olurken de ben mutsuz oluyorum ne yapacağım ben?" dedim ardından dolu gözlerimle " Bencilin tekiyim sadece kendimi düşünüyorum" Doruk hızla beni kendine çekerken " Saçmalama sen bencil değilsin, sen çok iyi kalplisin,"

.......

"ARAN"

İşte tam zamanı gelmişti. Alp le hesaplaşma vakti gelmişti.
Karşımda duran sevgilimin katiline nefretle bakıyordum.
Yanına 20 adam almış ortalarında oturuyordu.
" beylerr ne büyük şeref verdiniz"
Hepimiz burnumuzdan soluyorduk adeta.
Çağrı " sende o şeref yok ama" diyip güldü.
Biz ise yan yana geçmiş tam karşısında duruyorduk. Alp kahkha atıp
" sen çok komiksin Çağrı bu yeteneğin abinden gelme galiba" demiş ayağa kalkmıştı. Ardından "bakıyorum da küçük oyunumu çok sevmişsiniz"
Deniz " senin yüzünden kızımla aram açıldı şerefsiz" diye bağırmıştı.. Alp alkış tutup "Tam istediğimm olmuş savcı beyy" diyip sağına doğru yürüdü

Andaç (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin