Selamm millett nasılsınızz?
Umarım iyisinizdir.. 😍
Vee yeni bölüm İyi okumalarr🧡Medya "Doruk" yakışıklımız!
2 hafta sonra
O korkunç günden sonra 2 hafta geçmişti.
Alp mezarı boylarken Berk ve Yalın'da hapse girmişti. Ama Yalının bize yardım ettiğini söylemiş cezasını 7 yıldan 2 yıla indirmişlerdi.
2 haftadır ölü gibi geziyordum öğrendiklerim, sırlar, babam, Girayın kuzenim olması....Bunlar bana ağır gelmişti fakat baş edebilirdim, yapabilirimm..
Herşey açığa çıkmıştı artık sırlar yoktu, annemin katili geberip gitmişti, annem rahatça uyuyabilirdi artık. Her gün yatağa girdiğimde o pislik herife beddular ediyordum o adam toprağın altında bile rahat yatmasına izin vermezdim veremezdim.
Son kez annemin toprağına dokundum.Göz yaşımı tek elimle sildim. Burnumu çekip yavaşça arkamı döndüm..
İki yakışıklı adam elleri cebinde bana bakıyordu bunlar benim babalarım dı.Benim için hayatlarını mahveden adamlardı. İkisi bana gülümserken onlara doğru yürüdüm. Herşeyi atlatmak zaman alıcaktı fakat ben kabul etmiştim artık benim 2 babam vardı..
...Akşam yemeği için herkes toplanmıştı Çağrı amcamın evindeydik. Bugün bütün düşüncelerimi isteklerimi ortaya atıcaktım.
Arya teyzemin " Sofrayaaa" sesi üzerine Girayın odasından çıktık.
Giray kolunu omzuma atıp " kuzenim nasılsın, hazırmısın" dedi.Doruk " Peri, gel hadi biz geçelim" demiş Girayla konuşmamız için rahat bıraktı anlayışlı sevgilim. Giraya bakıp " Hazırım, söylücem" dedim.
Giray gülümsedi
" arkandayım güzelim". Kafamı sallayıp elimi Girayın beline doladım.
Yemek odasına girmiş yerlerimizi aldık.
Çağrı amca " Afiyet olsun" demiş yemeğe başlamıştık. Klasik herkes sessizce yemeğine odaklanmıştı.
Yavaş yavaş çorbamı içerken gözlerim panikle orda oraya kayıyordu. Söylemek istediklerim babamı kırıcaktı evet biliyorum ama böyle istiyordum.Giray " Deniz amca, amca Andaç size birşeyler söylemek istiyor" demiş beni boşluğa bırakmıştı. Herkes bana döndüş bakıyordu. Alttan Giraya tekme atıp
Lafa girdim " Hepinizden özür dilerim yemeğinizi bölüyorum ama bunları söylemem gerektiğini hissediyorum, daha doğru isteklerimi tabiki sizde hoş görürseniz" dedim.
Deniz babam kafasını sallayıp " dinliyoruz güzelim" demişti. Aran babam göz kırpmıştı.
Nefes alıp Deniz babama bakıp
"Baba bu zamanada kadar bana baktın, büyüttün, şımarıklıklarımı çektin sana minettarım artık seninde mutlu olman gerektğini düşünüyorum ve ben düşündüm ki.." diyip sustum.
Babam gözlerime bakıp " Evet güzelim" dedi.
Nefes aldım " siz Nefes abla ile ciddi düşünüyorsunuz bunu herkes biliyor bende çok iyi biliyorum, ben o evde sizinle beraber yaşayamam, Nefes ablayı annemin odasında görmek istemiyorum, bu yüzden ben Aran babamında izni olursa onunla yaşamak istiyorum" diyip gözümü ellerime çevirdim.Masada fısıldaşmalar duyuluyordu yanımdaki Doruk elimi tutmuştu. Deniz babam " güzel kızım, ben seninle zaten mutluyum ama sen nasıl istersen öyle olsun seni kırmak istemem sonuçta.. Baban" demişti.
Biliyorum kırılmıştı ama ben annemin yerinde başka kadını görmek istemiyordum. Gülümseyip Aran babama baktım " Seninle, çok vakit geçiremedik ben seninle vakit geçirip
Seni kalbimde hissetmek istiyorum aynı Deniz babam gibi" dedim ve sustum.Aran babam gülümserken masada ki herkes mest olmuş halde bana bakıyordu. Aran babam sessizliğini bozmuş " sen hep benim kalbimdesin, kapım sonsuza kadar açık" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
ChickLit"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...