Asla Affetmeyeceğim

641 33 6
                                    

Selamm ben geldimm müthiş bir bölümle geldim bu arada yorumlarınız beni çok mutlu ediyor ilginiz için teşekkür ederim 💜💜
İyi okumalar.






Buraya geleli 1 hafta oluyordu gayet güzel geçiyordu tatilimiz. Giray ve Doruk arada sinir etsede idare ediyorduk.
Peri odaya " geldilerrrr" diye koşarak girdi.
Aynada son kez üzerime baktım

" Tamam tamam geliyorum" dedim. Yalın ve Berk bizi gece kulübüne götürecekti.
Peri bana baktı
"ohaa" panikle Periye baktım "noldu" Peri etrafımda döndü " bu neee" iyice korkmuştum.   "nee Peri" Peri sonunda konuşabilmişti " cokk çekicisinn" utanmama sebep olmuştu.  Gülümsedim ve üzerime giydiklerime tekrar baktım koyu gri dar kalıp önü kısa arkası hafif uzun yüksek bel eteğim ve üstümde siyah transparan ip askılım vardı.

Ayakkabılarım ise cok uzun olmayan yazlık botlarımdı. Saçlarımı yana atmış halka küpem ile renklendirmiştim yüzümü. Yüzümde ise sadece göz makyajım vardı.
Peri ise beyaz etekli takımını giymişti eteği bedenini sararken üstü ise tek omuz dekoltesi ile muazzamdı.  Perinin yanına ilerledim " ikimizde harikayız" o sırada
"kızlar" Berkin sesiydi ikimiz birden kapıya baktık ki Yalın ve Berk bize bakıyordu Berk
" oha" diyip susmuş Yalın ise gözleri beğeni ile bakıyordu. Yalın üzerine giydiği uzun beyaz tişörtü ve altına giydiği gri renkte dar kotu ve beyaz ayakkabıları ile harikaydı kolyeleri dahada güzel duruyordu. Elindeki ceketi de kombinine uyumluydu.
Dumura uğramış olanların dili çözülmüş
" Peri hanım gidelim" diyebilmişti.
Berk Yalının omzuna dokunup uzaklaştı.

Yalın haffiçe güldü ve " gidelim" çantamı aldım ve kafamı salladım.

.......


Büyük ve ünlü olan gece kulubüne gelmiştik her yer özel arabalarla doluydu kapıda vale ve korumalar vardı.

Hem lüks hem korkutucuydu. İçeriye girer girmez büyük dans pisti ve localar gözüme çarpmıştı.
Son ses açık olan "Say my name" herkesi coşturuyordu. Yalının eli belimden hiç ayrılmıyordu.

Yalın cok yakındı bana kulağıma "aç kurtlara dikkat et" diyip hafifçe sırıttı. Etrafta bir sürü insan vardı.  Berk ve Periyi bulmuş ve direk yanlarına oturduk.

Değişen şarkı ile Peri  " bayılıyorum bu şarkıyaa Andaç hadii"  diyip elimi tuttu. Berk ve Yalın gülümsemişti masadan çok uzaklaşmadan ikimiz oynamaya başlamıştık.

Peri kahkahalarla gülüp dans ediyordu.
Bende ona eşlik ediyordum. Peri elimden tutup hızla döndürdü
" hadii amaa" diyip saçlarını savurup döndü. 
Gülümseyip bildiğim figürleri sergilemeye başladım.
Belimi kıvırıp kollarımı sallıyordum. Şarkının ritmi ile popomuzu sallayıp gülüyorduk. Bir anda etrafımız dolmaya başlamıştı Peri şaşırmıştı ben ise biraz ürkmüştüm

Yalın ve Berki yanımızda görmemiz beni rahatlatmıştı.

Belimde hissettiğim eli beni güvende hissettirmişti şarkı değişmişti  Peri gülümseyip " evetttt" diye bağırdı. Yalına döndüm " hadi bakalım koca adam" diyip dans etmeye devam ettim. Totomu sallayıp ellerimi onun üzerinde gezdiriyordum etrafında dönüp omzundan tuttum ve kendime çektim hoşuna gitmiş olucak ki gülümsemişti ve dans etmeye başlamıştı. 
Figürleri oldukça iyi ve çekiciydi. Nefes kesiyordu resmen.

Sırtımı ona döndüm ve omzumdan ona bakıp yere çömelip yavaşça kalktım temas etmiyordum sadece bilerek kışkırtıyordum.
Yalın kolumdan tutup kendine çekti bütün bedenim ona yapışmıştı  kulağıma yaklaştı
" ateşle oynuyorsun" diyip yanağımı yavaşça öptü.  Şarkının değişmesi ve Perinin kolumdan çekmesi ile ucuz yırtmıştım. Peri" şarkıı" diyip güldü. Bende gülüp içimden 2 ay gittiğimiz dans dersine şükürlerimi sundum. Cardi b, I like it şarkısıydı. Buna özel kareografimiz vardı. 
Peri ellerini yumruk yapıp havada salladı ve hafifçe popsunu dışarı cıkarıp yerinde sallandı aynısını yapıp kafamı sağa sola salladım ve belimi doğrultul arkamı Periye döndüm bütün bedenimi sallayıp sırıttım ve öne eğilip saçlarımı savurup geriye attım.

Andaç (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin