Selammm 😄. Şoklarla dolu bir bölümle geldim. İyi okumalarrr😊🤙😄
4 gün sonra
Yarın okul açılıyordu ve hepimiz diken üstündeydi ders programları açıklanmış sabahın köründe dersimiz vardı. Bu durum üçümüzü çok üzmüştü.
" bu ne olum yaa sabahın körüne ders koymuşlar" dedi
Giray elindeki limonatayı içerken. Doruk " Sorma yarı uyuklayarak geçircez" dedi.Peri sırıtmış
"Benim dersim 10.30 da" dedi.Giray " güzelim sen dur daha o bile erken gelicek" dedi.
Peri dudağını büzüp
" acı ama gerçek değil mi" dedi. Doruk kafasını sallayıp onayladı.
Ben ise dün yaşadığım olayı düşünüyordum hala.Dorukun " fıstık neyin var senin" demesi üzerine ona döndüm. Sıkıntılı nefes aldım
" dün Aran amca bizdeydi babamla konuşurken birşeylerini yakaladım onu düşünüyorum" dedim.
Giray "neymiş o" dedi.Giraya bakıp " benim zamanı gelince öğreneceğim bir konuymuş"
. Peri " Allah allah ne ki" diye şaşırdı. Doruk " o gün babamla annemle konuşurken duydum bende
Babam anneme Andaç öğrenirse ne yapar gibisinden konuşuyordu"
Ve bunun üzerine iyice meraklanmıştım.
Nefes aldım " ne olabilir bu ne bu kadar önemli olan şey" dedim.
Doruk yüzümü kendine çekip yanağıma öpücük kondurdu " sıkma canını önemli birşey olsa söylerlerdi" dedi. Peri "katılıyorum ne saklıcaklar ki" dedi.
Girayda " düşünmeyin bunlarıı şimdi ne yapıyoruz onu düşünelim" dedi.
Peri " nede olsa son günlerimiz"Doruk " bence sahile gidelim oturur, oyun oynarız, sohbet ederiz, yüzeriz". Giray "mantıklı lan" diyip Dorukun omzuna elini attı. Peri " amaa bizim hazırlanmamız gerek" dedi.
Giray gözlerini devirip " e hadi o zaman"
......Giray " şurası güzel". Girayın işaret ettiği şezlonglara ilerlerken Doruk önüme geçip " atla" demişti. Hiç düşünmeden sırtına atladım. Elleri ile bacaklarımı kavrarken bende boynuna sarılmıştım.
Yanağına öpücük kondurup Giray ve Periye baktım. Öylece durmuş bakıyorlardı. Peri " ah siz çok güzel oldunuzz" demiş gülümsemişti. Öpücük gönderdim. Giray taşıdığı Perinin çantasını şezlongun yanına koyarken
" kızım ne koydun içine cesetmi var" dedi ve Periye baktı.Peri ellerini beline koyup " Taşıyacaksın tabi onun içinde neler var görsen" demiş çantayı açmıştı.
Girayın yüzü gülerken " ohaa nasıl sığdırdın kız bunları" demiş elini çantaya sokmuştu.
Doruk beni indirmiş " ne var "
Giray iki elinde çıkardığı alkol şişelerini sırıtmış bize gösteriyordu. Doruk " sen az değilsinn Perii" hallerine gülerken havluyu şezlonga serip oturdum.
Giray şişeleri Doruka verip hızla Periyi kucakladı " sen nasıl bir kızsın" hızla gözlerimi Doruka çevirdim" bakma bakma utanır" diyip güldüm.
Doruk şişeleri çantaya geri koymuş yanıma oturdu. Elini belime atıp kendine çekti " Hala mı düşünüyorsun" dedi.Kafamı sallayıp " nasıl düşünmeyeyim"
Doruk saçlarımın ortasına öpücük kondurup " öğrenirsin elbet merak etmee sen" kafamı sallayıp Doruka sıkı sıkı sarıldım. Peri " Hop aile var" Doruk
" işinize bakınn" demiş ve gülmüştü.
Giray bir hızla tişörtünü çıkardı
" hadi yüzüp gelelim sonra otururuz" Doruk ilk beni kaldırdı ardından "haydii gidiyoruz" gülümseyip elbisemi çıkardım siyah bikinim ortaya çıkmıştı. Ardından Peride çıkardı.
Giray " Son gelennn salaktır" diyip koşmaya başladı. Ardından Peri koşmuştu. Hallerine gülüp yürümeye başladım. Doruk " böyle olmazz ama" beni kucakladığı gibi koşmaya başladı
" uhaa Doruk düşücezz" diye bağırdım.
Kahkhalarla gülüyordu Perinin
" Şunlara bakkk" şen sesi ile iyice gülmüştüm.
Sırtıma sıçrayan soğuk sular ve ardından Dorukla beraber suya battık.
Saçlarımı geriye atarak çıktığımda Giray ve Peri gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
ChickLit"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...