Selamm bu bölüm için çok çok heycanlıyım sizin yorumlarınızı dört gözle bekliyorummm. Bombayı salıyorum ve yorumlarınızı bekliyorum! Lütfen sonuna kadar okuyunuz! 🤭🙄
İYİ OKUMALAR❤️Medya: Doruk ve Andaç
Balodan sonra Dorukun ısrarı ile yıllardır gidilmeyen dağ evine gitmeye karar vermiştik. İlk önce eve uğramış kıyafetlerimizi almıştık. Amcam anahtarı vermişti, babam uyarı üstüne uyarı yapmıştı..
Dağ evi harika bir yerdi. Aran babam üst kattaki en sondaki odada kalmamı istemişti.. Orası annemle babamın odasıymış.
Giray kapıyı açmış "Evettt, buyrun bayanlar önden" haline gülüp içeri girdik.
Yüzüğüm parmağımdaydı, yüzüğümün Taşı orta büyüklükteydi bana yeterde artardı bile.
Babama daha söylememiştim..Peri koltuğa yayılırken ben ayakkabılarımı çıkarıyordum
" ayaklarım şişmiş" Doruk beni kucağına almış
"ayaklarına kurban senin" derken koltuğa oturmuştu.
Halimize gülen Peri ve Giray
"bu günleride görücektik."
Doruk ayaklarımı dizine koyarken gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Yavaş yavaş ayaklarıma masaj yapmaya başlamıştı.Peri " Şu an gerçekten yaşanıyormuydu"
Giray " şok içinde izliyorum"
Doruk omuzlarını silkip" sevdiğim kadının ayakları" demiş göz kırpmıştı.
" Şu an bunun olduğuna inanmıyorum" DiyebilmiştimGiray ayağa kalkmış "Kahve yapıyorumm" demiş mutfağa yürütmüştü. Peri "bende gidiyorum" diyip arkasından ilerlemişti.
Doruk gitmelerini fırsat bilip bacaklarımdan çekip kucağına yerleştirdi.Yırtmacım iyice açılırken elini yerleştirdi. Sıcak eli çıplakta kalan bacağımı okşuyordu. Gözlerime bakıp dudaklarını yanağımda gezdirdi
" nefesimi kesiyorsun" ellerimi boynuna dolamış anlına ufak bir öpücük kondurmuştum. Boynuma bıraktığı öpücükler tüylerimi diken diken etmişti.
"Seni öyle istiyorum ki Andaç"
Söylediği utanmama sebep olmuştu.
İçimdeki kıpırtılar benimde onu istediğimin kanıtıydı.
Girayın " odanız var oğlum odanıza geçin" utançla yanına geçtim.
Doruk " siz gidin" demiş gülmüştü.Peri sırıtırken " bu gece olur" fısıldamıştı omzuna vururken
" kaşınma Peri"
Kahveleri dağıtan Giray yerine oturmuştu.
" buda bitti, okul hayatımızda bitti"Peri dudağını büzmüş " benim 1 senem var"
Kahvemden yudum alıp " Geçer hızla"
Peri sırıtmış " siz çoluğa çocuğa karışırsınız o zamana"
Gözlerim şaşkınlıkla büyürken Doruk
" olabilir aslında"Dorukun omzuna elimi koyup "Saçmalama Sevgilim genciz daha" Doruk " ben anlamam Andaç, evlendikten hemen sonra çocuk isterim". Giray kahkhalarla gülerken "oğlan mı kız mı"
Doruk " ikiside mümkünse 3 4 tane olacağı için"
Peri "uhaaa Doruk"Doruka dönüp " kafan yerinde umarım Doruk, doğuracak olan benim, vücudumun halini düşünemiyorum"
Peri kikirderken Doruk " Ben seni her halina kabul ederim"Doruk kaslı mavişim!
Giray ayağa kalkmış "size doyum olmaz Peri yatalım artık" Peri onaylarken ayağa kalkmıştı.
İkisi merdivenler çıkmış gözden kaybolmuştu. Doruk bana bakmış
" biz nerde kalmıştık" derken beni kucağına almıştı saniyeler içinde.
Ufak bir çığlık sonrası kendimi yatak odamızda bulmuştum. Odanın içi yasemin kokuyordu.Doruk " Sen gibi kokuyor" sırtım yatağı bulduğunda Doruk üzerime çıkmıştı. Karanlıkta yüzünü zar zor görüyordum. Odayı aydınlatan ayın ışığıydı sadece. Ellerim boynuna gitmişti.
" Doruk, evleniyoruz farkındamısın"
Doruk sırıtmış yüzünü boynuma sokuşturmuştu boğuk çıkan sesi ile
"evet" boşta kalan boynuna ufak bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andaç (bitti)
Literatura Feminina"Eftalya kitabının devamıdır" +18 sahneler vardır! -kesit -Doruk -" Özledim seni" diye mırıldandı. Haline gülmüştüm. " ben seni her gün özlüyorum" diye ekledim. Yatakta kenara doğru gitti ve ardından "yat" diye söylendi. Kafamı sallayıp gülümse...