"İsteme"

383 27 33
                                    

Hepinize selamm! Bugünkü bölümü heycanla yazdımm! Ve biter bitmez atıyorum. ❤️🖤💙❤️

İyi okumalar😇

Medya: Andaç'ın elbisesi



Peri

Andaç ve Doruk bizi baş başa bırakıp gitmişti.

Giray aşkım bunlar hep senin yüzünden!

15 dakikadır konuşmasını bekliyordum ama ne kıpırdamış ne bakmıştı yüzüme.
Daha fazla dayanamıcaktım.
Çantamı elime aldım ve ayaklandım. Yüzüne bakıp yürümek için hamle yaptım kolumdan tutulmam bir oldu.
Giray kendine çekmiş burun burunaydık.
" yeter! Uzatmayalım artık" dedi.
Sıcak nefesi vücuduma çarparken..
Kafamı sallayıp dudaklarına dudaklarımı bastırdım.
.....

4 ay sonra  

Andaç

4 aydır kesintisiz okula gidip geliyorduk herşey tıkırında ilerliyordu.

Aran babamla aram süperdi..
Deniz babam beni her gün arıyordu.
Nefes ablam iyi birisiydi haftada 1 görüşüyorduk.. Babamı mutlu ettiği kesindi..
Sevdiklerim yanımdaydı
Daha ne isteyim..
Ve beni istemeye gelmelerine 10 gün vardı tam 10 gün bugün Arya, Aslı teyzem, Peri ve cici annem Nefes abla ile alışverişe çıkacaktık.
Çok fazla heycanlıydım galiba kalbim durabilirdi. Aran babam beni Nefes ablamın yanına bırakmıştı Perigil gelip bizi burdan alıcaktı!
Kışı atlatmıştık artık havalar harikaydı.
Antalyanın kışı ne kadar soğuk olabilirdi ki! 

" geldim güzelim" Nefes abla giydipi elbisesini düzeltip bana bakmıştı.
"harika bir elbise, cok yakışmış" dedim.
Gülümsemiş " teşekkür ederim" demiş karşıma oturmuştu.. Bana bakıp
"heycanlımısın, ben cok heyecanlıyım" dedi. Haline gülüp" Evet heyecanlıyım, nasıl olucak bu işler bilmiyorum"
Nefes abla "Merak etme, halledicez herşeyi" kafamı sallayıp teşekkür ettim.
Telefonumun çalması üzerine açtım
" Andaç geldik hadi" Periydi.

Sanada merhaba Pericim!

Telefonu kapatıp "geldiler" diyip nefes verdim. Yüzümden telaş ve heycan belli
Oluyordu büyük ihtimal. 
Evden çıkıp asansöre bindik Nefes abla ile babam bir rezidansta oturuyordu.

Yeni evleri deniz manzaralıydı, Nefes abla benim için bir oda ayarlamıştı bile. Kadın beni çok fazla önemsiyordu!
Asansör kapısı açılmıştı biz yavaş adımlarla binadan çıktık.
Siyah bir transit araba kapıda duruyordu. Koruma ve şoför vardı. Ah bu Burak amcamın işiydi büyük ihtimal!
Malum adamın güvenlik şirketi vardı!.
Kapıyı açan Korumaya teşekkür edip bindim. Arya teyzem beni görür görmez

"ah güzel gelinimiz" demiş gülmüştü.
Utançtan yüzüm kızarırken koltuğa oturdum. " merhaba" diyr
Nefes ablaya selam verip bana baktılar. " Ee nabtınız bakalım, heycan veya istediğin birşey varmı" dedi Aslı teyzem!. Kafamı olumsuz anlamda salladım.
" Nil teyzem bize katılacakmı" dedim.
Aslı teyzem "güzelim onun Can ile işi var gelemicek" dedi. Kafamla onayladım! 
Periye bakış atıp " Lütfen Koray gitmiyoruz de" Peri kikirdeyip
"oraya gidiyoruzz".

Başka mağza yoktu zaten!

Avm' ye gelmiş Korayın mağzasına girmiştik. " oo Arya hanımlarda gelmiş, hoşgeldiniz" Nefes abla ile bakıyorduk sadece! Koray hepimize bakmış
"gelin kızımız kim"  Peri " Andaç!" dedi.
Koray bana bakmış " ciddi ciddi sen misin". Dedi.
Kafamı salladım " evet, neden şaşırdın"
Koray gömleğini düzeltip " Allah mutlu etsin, atarlı" demiş gülümsemişti.

Aslı teyzem " ayarladığın elbiseleri göster bakalım"  Koray 2 3 görevliye seslenmiş elbiseleri getirmesini söylemişti.  Koray ellerini birbirine bağlayıp "Ne içiyoruz, size birer kahve ısmarlıyım" dedi. 
Hepimiz onayladık.

Andaç (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin