𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 7 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 8 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅je pátek. konečně. jakmile zazvonilo na konec vyučování, stanley nacpal učebnici dějepisu do tašky a rozběhl se k billovi. když měl billy sbaleno, stan ho chytl za ruku a vlekl ke skříňkám.
bill před týdnem oslavil osmé narozeniny, což stanleyho štvalo, protože nejenom že byl bill vyšší, ale už i starší. bylo jaro a stanley měl narozeniny až v srpnu. za tu dobu co se přistěhoval se toho moc neudálo.
hodně se sblížil s billem a troufal si říct, že je to nejlepší kamarád, kterého kdy měl. eddieho začal mít víc rád a na richieho si zvykl, i když měl dost často chuť mu vrazit.
jeho mamka byla pořád sama, alespoň podle toho, co stanley viděl a slyšel. když včera přišel ze školy, našel ji na gauči s vínem v ruce. pila když měla starosti a tak se stanley zajímal.
odvětila jen něco o tom, že buzíci zkazili svět a dál se věnovala rudé tekutině, která ji později ukolébala k spánku. stanley jen pokrčil rameny a zalezl si do pokoje. neznal význam slova, které vyplivla jeho matka, ale podle jeho použití předpokládal, že je to nějaká nadávka nebo něco špatného.
ze skříňky vytáhl bundu a otočil se na billa, který už měl bundu oblečenou. i když se to nezdálo, takhle na jaře bylo ještě dost chladno a tak stanleymu mamka pořídila jarní bundu. žlutou.
,,j-jdeme?" usmál se bill. stanovi se zdálo, že je pořád hezčí a hezčí. znal billa jen tři měsíce, ale připadalo mu to jako celý jeho život. moc si rozuměli. každý den spolu obědvali
kývl na souhlas a popadl vyššího chlapce za ruku.
byly na to zvyklý. poprvé to udělal bill po vánocích a od té doby se chytli za ruce pokaždé, když šli spolu. nemluvili o tom, nechávali to jen ve svých myšlenkách.
hola!
dneska krátká, snad nevadí :)
užívejte si život, já jdu v pondělí do školy a musím si dopsat učení z celý karantény :D
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Фанфикani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!