𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐟𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

93 14 11
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 7 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 8 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

a/n: předem se moc omlouvám za hrubou 'nadávku' na judaismus. nikdy bych nic takového neřekla ani nenaznačila. nechci to tady vypisovat, prostě jen abyste to nechápali špatně. henry je prostě dick. děkuju za pochopení.

,,kohopak to tu máme?" povytáhl henry obočí a ušklíbl se. stanley se jen zamračil a šel dál. snažil se ho ignorovat. henry se ale obrátil a šel za nimi.

,,hej žiďáku, neměl by ses tady potulovat. neměl si skončit v koncentráku?" zasmál se henry.

v tu chvíli se bill napřáhl. jeho pěst se za okamžik potkala s henryho čelistí. stanley vykulil oči. než se bowers vzpamatoval z toho, že mu kokta vrazil, stanley chytil billyho za ruku a táhnul ho za sebou. běžel nejrychleji jak mohl a bill ho následoval. bowers se mezitím posbíral. nikdy by nečekal, že by mu kokta vrazil, a natož, že by měl takovou sílu.

bill běžel dlouhými kroky za stanleym, stále rozhořčený. jak něco takového mohl bowers říct?! i když to byl bowers, tohle vážně nečekal. podíval se za sebe. henry je jen pozoroval. bill zpomalil a zatahal stana za ruku. ten se otočil a když si všiml, že bowers jen tak stojí na ulici a kouká se na ně vražedným pohledem, taky zpomalil.

,,to si odskáčete, buzíci hnusný! obzvlášť ty!" kývl na billa.
,,vymlátim z tebe duši, buzerante!"

odkráčel pryč jako by se nic nestalo. bill se vystrašeně ohlédl na stana.
,,co b-budeme dělat?" začal natahovat.

,,bille, co tě to napadlo? vždyť znáš bowerse. navíc mu je už deset, je o dost starší než ty a já."

bill pohlédl na stana.
,,vždyť ti n-nadával. tak t-to přeci n-n-nefunguje." smutně se usmál. bál se příštího setkání s bowersem, ale svého činu nelitoval. cítil potřebu stanleyho chránit.

rozešli se dál ke stanleyho domu. po cestě stanovi došlo, že nezná význam těch nadávek, kterými je henry nazval. potom se zeptá, času dost.

když došli domů, stanova mamka už byla doma. když je viděla přicházet, usmála se na ně. došla do kuchyně a do dvou skleniček nalila jablkový džus.

,,ahoj stane, ahoj bille, dáte si džus, že jo?" znova se usmála a vtiskla sklenice do stanleyho rukou. ten poděkoval a vešel do svého pokoje. pohledem zkontroloval, jestli si včera uklidil spodní prádlo a pak pustil billa dál. sedli si na žlutý kobereček. bill si lehnul a užíval si nádherného pocitu. byl pátek a byl se stanleym. v tu chvíli nemyslel na bowerse ani úkoly.

pulnoooc

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat