𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐧𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

107 15 35
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

bill se zasmál. potom zvážněl.
,,ne, stanley. to není j-jen fáze." podíval se na stanleyho.

stan si povzdechl.
,,dobře. mysli si co chceš." chtěl nechat billa ve sladkém nevědomí. kdyby mu řekl, že se mu bill taky líbí, bylo by to celé strašně složité . chtěl být osobou, kterou bude bill objímat a líbat, ale to by musel zničit jejich přátelství. a co kdyby si potom nerozuměli? přestali by se stýkat a on by ztratil nejlepšího kamaráda. navždy.

a to opravdu nechtěl. bude svoje tajemství krýt co nejdál to bude možné.

,,j-jseš s tím v p-pohodě?" zeptal se opatrně bill. určitě teď zničil kamarádství se stanleym.

stanley se na něj podíval a lehce povytáhl obočí.
,,co?"

bill se uchechtl.
,,tvůj n-nejlepší kamarád se ti p-p-právě přiznal, že je g-gay a že se mu líbí tvůj n-nos." zasmál se.

stanley se taky zasmál.
,,já...myslím, že jo. je to příjemnej pocit, to, že se někomu líbim."

,,víš, co je p-příjemnej pocit?"

stanley zavrtěl hlavou. bill si položil ruku na rozkrok. stanley se rozesmál.
,,bille, ne."

,,n-neříkej, žes to n-nikdy nezkoušel."

,,jako vyhonit si? promiň, ale omezil jsem kontakt s richardem, takže se neúčastnim vašich orgií."

bill předvedl zvracení.
,,to u-určitě. p-přišel jsem na to sám."

,,a chceš za to nobelovku?"

stanley se znova uchechtl nad jejich absurdní konverzací. proč se právě teď baví s billem o tomhle?

,,měl b-bys to zkusit." vypadlo z billa.

stanley po něm hodil vraždící pohled.

,,nemyslím t-teď, panebože. p-proč bych to měl chtít v-vidět?!"

,,protože se ti líbim. stejně si určitě honíš nad mojí fotkou z druhý třídy."

bill zvedl ruce na obranu.
,,d-dobře, dobře. už mlčím." lehl si na záda a koukal do stropu. byl rád, že s tím stanley nemá problém. jen málokdo se s vámi bude bavit stejně po tom co mu řekněte, že se vám líbí.

hola!
sedim v buse a snezi :0

mam svateeeek

no nic, mejte se famfarove <3 

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat