𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 7 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 7 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅stanley se vystrašeně porozhlédl kolem sebe. před školou viděl spoustu dětí. některé se smály se svými kamarády a některé zamkle postávaly před budovou.
stanley neměl daleko k breku. neznal tady nikoho. párkrát zamrkal, aby zahnal slzy a vydal se naproti škole.
pořád to nechápal. jeho rodiče se rozvedli a jeho mamka se rozhodla přestěhovat se. teď. před vánoci. zrovna teď, když nastoupil do školy a našel si pár kamarádů.
nyní čelil nové škole ve městě derry. nelíbilo se mu tady. když sem před týdnem přijeli i se stěhováky, začal brečet a bolela ho hlava. jediné, co se mu tady líbilo byl jejich dům a městský park. v parku byl poprvé s mamkou den po přistěhování a viděl hromadu ptáků, i když bylo ošklivé počasí. bavilo ho pozorovat ptáky. přál si k vánocům encyklopedii, aby se o nich dozvěděl co nejvíc.
kráčel po šedém chodníku. tmavá bunda mu příjemně zakrývala krk před prosincovým chladem a nové boty šustily o suché spadané listí na chodníku.
další věc, která se mu nelíbila. v jejich starém městě byl sníh už od listopadu a tady nic. od té doby co sem přijeli jen pršelo nebo byla mlha. celý týden pomáhal vybalovat, což bylo lepší, než kdyby musel chodit do neznámé školy. děti se už navzájem určitě znaly a našly si kamarády a jen on by tam seděl o samotě.
no jo, to bylo před týdnem. teď se musí sebrat a vyrazit do své třídy.
našel ji za pár minut za pomoci nějaké paní. děti na chodbách mu připadaly zvláštní.
vešel do třídy a nervózně se podíval na ostatní. ti zmlkli a začali si ho prohlížet. stanley se začal cítit hodně nepříjemně, ale naštěstí se vedle něj objevil nějaký kluk. byl o trochu vyšší než stan a měl rovné hnědé vlasy. tričko na něm plandalo, jak byl hubený. byl moc hezký.
dobrou noc mně a dobré ráno vám. právě je přesně půlnoc, takže nám to začíná :D
jdu spát, už se těším až vyloupnu čokoládu z okýnka, hihi.mějte se krásně <3
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Hayran Kurguani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!