𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐞𝐧𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

88 16 8
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 16 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 17 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

matiku jakž takž zvládl a teď ho čekal dějepis. se stanleym. celé ty týdny ho ignoroval, tak proč by to nedokázal teď? bude s ním mluvit až po škole.

při hodině se párkrát opatrně podíval na stanleyho. ten něco vyřezával do lavice kružítkem.

,,bille, co bys řekl ty?" otočila se na něj učitelka. tvářila se zákeřně, protože moc dobře věděla, že denbrough nedával pozor.

bill polknul. nechtěl moc mluvit, ale nakonec se přemohl.
,,p-promiňte, jaká b-byla otázka?" špitl.
učitelka zakroutila hlavou.

,,otázka byla naprosto primitivní. někdo, " podívala se na betty. ,,zapomněl, kdy se brazílie stala nezávislou zemí."

bill chvíli přemýšlel a pak se pokusil odpovědět, i když nevěděl úplně jistě, že se nemýlí.
,,m-myslím, že v r-roce...umm," podíval se na nějaké holky, které se chichotaly. znervózněl.
,,v r-roce... tisíc o-o-os-osm-" povzdechl si.
,,o-o-os-"

,,tisíc osm set dvacet šest." zachránil ho stanley. bill se otočil a vděčně se na stanleyho usmál. ten jen odvrátil hlavu. vyššímu chlapci spadl úsměv z tváře a začal se věnovat učivu. už si nebyl tolik jistý tím, že si chce se stanleym promluvit, ale udělat to musel.

po vyučování se naobědval a šel čekat před školu. ráno ho potěšilo, že za ním stanley včera byl. a dneska ho zachránil! ale ani se neusmál.

bill si sedl na lavicku a otevřel učebnici biologie.

,,ahoj." ozval se za ním hlas.
bill sebou polekaně škubl a otočil se. stál tam stanley. v celé své kráse. bill od něj nemohl odtrhnout oči.
,,posuň se." poručil stanley a když tak bill udělal, posadil se k němu.

,,takže o čem si chtěl mluvit? já toho mám na mluvení spoustu." prohlásil trochu uštěpačně.

,.v tom p-případě začni."

stanley kývnul hlavou.
,,přijde ti zvláštní, proč jsme se přestali bavit? vypadá to, že za to můžu já, ale není to tak. to tys to začal, jen to nevíš." začal vyprávět. nemluvil útočným tónem, mluvil klidně a mile.

bill se už už nadechoval, že něco řekne, ale byl přerušen.

,,nemluv. nejdřív řeknu všechno já. nemluví se mi o tom snadně, ale stalo se to tu noc, kdy jsi byl na sračky."

bill pokýval hlavou. to čekal. už dávno mu došlo, že chyba nastala tam.

stanley se billovi podíval do očí.
stanley se nadechl.

,,málem jsi mě znásilnil." vypustil z pusy a sklopil oči.

bill vykulil oči.
,,c-c-co že jsem u-udělal?!" řekl třesoucím se hlasem.

stanley se usmál.
,,ale už jsou to skoro dva roky, nic to není. jen..." zamyslel se, jestli je pravý čas to billovi říkat. už na něj dávno nebyl naštvaný. jen nevěděl, jak bude jeho tělo reagovat na billovy dotyky.

,,je to v pohodě, vážně. jen jsem se bál. můj mozek reagoval na tvoje dotyky přehnaně. doteď nevím, proč jsem omdlel." pokrčil rameny.

pro _detektiv_susenka_ a sunflower-tea

je po pulnoci, takze doctu kapitolu reddie ff, kterou ctu a pak jdu spinkat, papa❤️

jo a jeste, hele:

husty co


tohle mi prave odepsala kamoska :,)

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat