𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐚𝐬 𝐝𝐚𝐲

118 16 22
                                    

⚠️tahle kapitola je špatně vložená, není popořadě⚠️

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 22 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 23 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

vánoce. štědrý den. stanley s billem leželi v zahřáté posteli v ložnici a dívali se na vánoční filmy. bill se zády opíral o čelo postele a stanley mu ležel mezi nohama, hlavu položenou na billově hrudi. billovy prsty byly vpletené do vlasů druhého chlapce a občas zašmátraly k stanleymu pro kousek cukroví, které jim minulý týden přinesl eddie.

eddie se před dvěma roky přestěhoval k richiemu. moc dlouho jim to ale nevydrželo, protože se eddie opil na party své sestřenice a podvedl richieho se jejím přítelem alexem. bylo z toho velké drama a eddie u billa a stana probrečel několik nocí, protože ho rich vyhodil.

černovlasého to moc mrzelo, ale nechtěl být měkký, protože ho to vážně ranilo. netušil, že by byl eddie něčeho takového někdy schopný. sebral veškerou svou zlost a ukončil to s ním. oba dva zůstali sami a eddie už o alexovi nikdy neslyšel. nejspíš to bylo dobře.

když film skončil, stanley vypnul televizi a talířek s cukrovím opatrně položil na noční stolek vedle sebe. přetočil se na břicho a nadzvedl se. bill ho pozoroval a moc dobře věděl, o co stanovi jde.

stanley políbil billa na čelo. polibky obsypával celý jeho obličej až ke krku. bill měl spokojeně přivřené oči a zakloněnou hlavou, aby měl stan lepší přístup. billovy ruce přejížděly po stanleyho zádech a občas i níž.

někdo zazvonil. stanley si povzdechl a s roztaženýma nohama a rukama se svalil na svoji půlku postele. bill ho políbil na hřbet ruky a těžkopádně vstal. nevěděl o nikom, kdo by měl přijít až na eddieho, ale tomu jel vlak až za hodinu a měl dorazit tak akorát na oběd. bill se došoural ke dveřím, pročísl si rozdrbané vlasy a otevřel.

jeho překvapené oči stanuly na richiem. ten se nervózně usmál.

,,ahoj, co t-tady děláš?"

,,můžu dál? jestli to teda nevadí."

,,jasně." bill odstoupil ode dveří a nechal richieho projít.

stanley mezitím vylezl z postele, nabručený, že si ani nemohl užít hezkou chvíli s billem. když však spatřil nečekaného hosta, rozběhl se k němu a pevně ho objal. bill odešel uvařit kafe a richie se stanem se zatím posadili.

,,tak jak jde život?"

,,um, byl u vás eddie?"

stanley přikývl.
,,několik dní u nás přespal, teď bydlí u sonii. má dneska přijet."

,,oh."

,,t-tady to je." bill přinesl tři hrníčky s kávou a usadil se. momentálně mu ani moc nevadilo, že jsou se stanleym v pyžamu.

u stolku seděli dlouho. bill udělal další dvě várky kafe a richie mezitím vyprávěl vše, co se událo za celou tu dobu od konfliktu s eddiem. stýskalo se mu po něm a opravdu doufal, že jsou s ním kluci v kontaktu, v čemž měl pravdu.

před časem obědu bill vyndal z ledničky oběd, který si připravil už včera a stanley prostřel. zanedlouho přijel eddie. stanley mu otevřel a čekal, až si eddie všimne, že je rich u nich doma. ten se ale schoval. nelezl do vany nebo za police jako malé dítě, jen odešel do vedlejší místnosti a nechal pootevřené dvere, aby mohl poslouchat.

eddie se posadil a zeptal se, proč jsou na stole tři hrníčky. bill, který si všimnul richieho zmizení hrnky vzal a dal je do myčky, ignorujíc eddieho otázku.

,,tak strašně moc vám závidím. máte se dobře, že?"

dočkal se pokývání hlavy od obou chlapců. usmál se. byl za ně rád.

,,chybí mi richie. tak strašně moc. jsem idiot a chci ho zpátky."

stanley ho objal. chápal ho, ale zároveň si nedovedl představit, že by mu něco takového udělal bill.

,,myslíte, že mu můžu zavolat? chtěl bych si s ním promluvit. omluvit se. doufám, že bydlí ještě u nás- teda u něho. přinesu mu kytky. víte, že se mu líbí černý růže? žádný nemůžu najít, vždycky jsem je kupoval u tety.

stanleyho to zaujalo.
,,určitě mu zavolej. nemyslím si, že jet k tetě je dobrý nápad. to bys dneska nestihl. jak dlouho se tam jede?"

,,čtyři hodiny." posmutněl eddie. věděl, že dneska už nic nestihne. jeho teta bydlela ve vedlejším státu.

richie vyšel ze svého úkrytu.
,,no, mám takovej pocit, že už to moc nestíháš, ale já jsem tady a černý růže nepotřebuju, špagetko." ušklíbl se a zároveň se snažil úkryt úsměv.

eddie vyskočil ze židle a s otevřenou pusou se otočil richieho směrem.

,,richie! co tady děláš?" jeho oči se začaly plnit slzami.

,,co tady dělám? doufal jsem, že si můžeme promluvit."

,,o můj bože. samozřejmě. kdykoliv."

,,necháme vás tady. bille, jdeš se mnou?"

bill zmateně přikývl a vykročil na balkón se stanleym. stan za nimi zavřel a usmál se. jeho srdce tlouklo strašně rychle a cítil tepání ve spáncích.

,,můžu ti něco říct?" podíval se billovi do očí.

,,samozřejmě."

stanley chytil billa za ruce a promnul je.

,,vím, že jsme o tom ještě nemluvili, ale řeknu to takhle." odmlčel se.
,,chci si tě vzít."

než stačil bill něco říct, byl vtáhnut do polibku.

stejně jako hnědovlasý chlapec uvnitř bytu.

tadá!
tahle kapitola se mi vůbec nelíbí, ale tak co.

mějte nádherný vánoce, vychutnejte si večeři a užijte si ježíška!

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat