𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 7 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 8 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅,,ty bille, co znamenají ty slova?"
bill se zamračil.
,,c-co myslíš?",,um, buzíci. buzerant."
billova nálada klesla na bod mrazu. nechtěl myslet na bowersova slova, obzvlášť ne tyhle.
,,jsou to o-o-ošklivý slova. nadávky. n-neříkej to."
stanleyho to ale zajímalo.
,,myslím, že už jsem to někde slyšel. ale co to znamená?"bill se zamyslel. jak to má říct?
,,je t-to urážka pro kluka, kterýmu se l-líbí k-kluci." vysvětlil jednoduše.stanley zkroutil obočí. nikdy o ničem takovém neslyšel. kluk, kterému se líbí kluci? ale kluci si musí brát holku. a žít s ní a mít s ní dítě.
,,jak to myslíš?"
bill si povzdechl. musí se do toho zahrabávat?
,,no, někdy se m-může stát, že se klukovi líbí k-k-kluk. nekouká na h-holky a nemůže o nich říct, že jsou hezký. p-prostě se mu l-líbí kluk.",,o tom jsem nikdy neslyšel. a můžou mít svatbu?" zajímal se stanley. bavilo ho se o tom bavit s billem.
,,někde jo, n-někde ne. myslím, že z-zrovna tady ne. ale nejsem si jistý."
"dneska mluvíš o hodně líp než včera, jak to?" usmál se stanley.
,,je to l-lepší, když jsem v klidu. a s tebou."
,,teď si se zakoktal jen jednou! super, bille." zaradoval se stanley. moc billovi přál, aby se koktání zbavil, protože věděl, jak moc mu to otravovalo život. zároveň se mu ale billovo koktání strašně líbilo.
,,z-zítra jdu k další lékařce. b-básničky nepomáhají. prej by mi mohla pomoct, t-t-to říkala mamka."
,,to dáš, billy." usmál se stan. bill mu úsměv oplatil.
,,a jak to zjistíš? to, že se ti líbí kluci?" zeptal se stanley se zvědavostí.
,,já n-nevím. asi stejný jako s h-h-holkou, akorát si nepředstavuješ jak dáváš p-pusu jí, ale jemu. je to j-j-jedno." pokrčil bill rameny.
,,a řekl bys mi to? kdyby se ti líbili kluci?" obával se stanley.
,,jseš můj n-nejlepší kamarád, jasně, že bych ti to řekl. ale k-kluci se mi n-nelíbí."
posledni kapitola o pulnoci za tenhle a pristi tyden, v pondeli jdu do skoly ewwwww
mejte se krasne <3
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Фанфикani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!