𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

98 15 25
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❁ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

bill vešel do pokoje, v rukou džus a obrovskou vánočku. vánoce se blížily a billova mamka pekla o víkendu jako utržená ze řetězu.

stanley poděkoval a vzal si od billa džus.

,,ty, bille, říkáme si navzájem všechno, že jo? nemáme tajemství, ne?"

zeptat se musel. hlavou mu vrtala ta věta z billova deníku. navíc se chtěl ujistit, že mají důvěru toho druhého.

bill se nervózně usmál.
,,jasně že j-j-jo. s-slíbili jsme si t-to, když nám bylo d-deset, p-p-pamatuješ?"

,,lžeš." vypustil stanley ze svých rtů.

bill zmateně pohlédl na stana.
,,c-co p-prosím?"

stan poznal, že bill lže. poslední dny se choval zvláštně a právě teď se mu třásl hlas a jeho koktání nad ním viditelně vítězilo.

stanley mu položil dlaň na jeho ruku. usmíval se, ale chtěl z hnědovlasého vypáčit, co se děje.

a/n sunflower-tea jestli zmíníš byler -_-

,,já to poznám, bille. kvůli tvýmu hlasu. třese se ti a-" nedopověděl větu, protože byl přerušen billem.
,, a k-k-koktám, co? m-myslel jsem, ž-že mě p-p-podporuješ a chceš mi p-pomoct, ale ne, t-t-ty stejně musíš v-v-vytáhnout moje k-koktání. j-já za to n-nemůžu! p-prostě se to ď-dě-"

,,uklidni se sakra! nechtěl jsem se tě dotknout, omlouvám se." sklonil stanley pohled.
,,jen jsem chtěl vědět o všem, co se tě týká. protože mi na tobě záleží. a tvoje koktání miluju, určitě bych ti za to nenadával. promiň."

bill zvedl koutky do úsměvu a objal stanleyho. nechtěl křičet, ale jeho tajemství mělo blízko k odhalení. věděl, že by si se stanleym měli říkat všechno, ale někdy to prostě nešlo.

třeba teď. začal zjišťovat, že nemyslí na to, jak by objímal nějakou holku. jak by jí sahal do vlasů. jednoduše neměl potřebu něco takového dělat. dokonce na holky ani nekoukal. před pár dny ho bowers znova nazval buznou. ten den se bill zamyslel. neměl náhodou bowers pravdu?

buzna. klukovi se líbí kluci. nechce chodit s holkou. nechce se jí dotýkat. nechce s ní žít.

co je láska? bill četl, že se zamilovaný člověk cítí nádherně. v břiše mu poletují motýli a hlavu má v oblacích. to nechápal.

nemá stejný účinek i kouření trávy?

v jiné knížce četl, že když je člověk zamilovaný, potí se mu ruce, když je blízko té osoby, která se mu líbí, předvádí se, tluče mu srdce a těžce se mu dýchá. to ale zažíval se stanleym. kromě nervozity. nervozita jeho koktání zhoršovala, ale když byl bill se stanem, mluvil skoro plynule. byl si téměř jistý, že za to vděčí stanovi.

jednoduše, začal zjišťovat, že se se stanleym cítí moc hezky. doopravdy hodně moc hezky. a nevěděl, jestli se mu to líbí, nebo ne.

doufam, ze mi to nesezere moc dat.

za chvili mam francouzstinu :))))))

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat