𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅stanley pomalu otevřel oči. uslyšel kroky ze shora, takže se zvedl z gauče a protáhl si bolavá záda. už nikdy na gauči spát nebude.
bill došel do obýváku.
,,ahoj stanley, děkuju m-moc za záchranu, rodiče by mě p-přetrhli." unaveně se usmál.,,n-nemáš nějakej prášek? necítím hlavu."
stanley kývl hlavou. vyndal z poličky krabičku, kterou vždy používal jeho matka, když měla kocovinu. vymáčknul jednu tabletku, položil ji na stůl a napustil dvě sklenice vody. jednu si vzal a napil se. bill zapil prášek a odešel do obýváku s tím, že ještě potřebuje spát.
,,jdi spát ke mně, na gauči se spí strašně." informoval ho stan a pak nechtěně zívnul, což billa zaujalo.
,,tys s-spal na gauči? p-proč? vždyť jsi mohl spát ve svý p-posteli." namítl zmateně bill.
vůbec nic si nepamatoval, ale byl stanleymu strašně vděčný, že ho odtáhl k sobě, nechal ho se umýt a vyspat. všiml si ale, že se jeho kamarád chová jinak než normálně.
bylo to tím, že se poslední dobou nebavili a najednou jsou zase spolu? nebo byl na billa naštvaný? udělal nebo řekl bill něco špatného?
,,um, nevím, dlouho jsme se neviděli, tak mi to přišlo divný." zalhal. v žádném případě naplánoval vyklopit billovi pravdu, ale zároveň věděl, že se v něm něco změnilo. nechtěl se dotýkat billa. bylo to jakoby se bál jeho doteků. bylo mu to líto, ale jeho chyba to nebyla.
,,hele, prostě jdi spát." řekl billovi a dal tak najevo, že už se o tom nechce bavit.
,,prosím. p-pojď se mnou." bill udělal psí oči. stanley přemohl svoji vůli, která mu radila nikam nechodit a vydal se za billem.
bál se. ale je to ten stejný bill, který ho bránil před bowersem. ten stejný bill, kterého doučoval z biologie. ten bill, se kterým se držel za ruce a objímal. a tak si k němu lehl do postele.
bill si lehl na druhou stranu postele. stanley se obrátil čelem do pokoje, od billa. billovi to přišlo zvláštní, ale chtěl udělat malý krok kupředu. opatrně obmotal ruce kolem stanleyho pasu.
stanleymu se zadrhl dech v plicích. vůbec mu to nebylo příjemné a začínal panikařit. snažil se vydržet, aby billovi udělal radost, ale jeho tělo se třáslo. billova dlaň ho pohladila po rameni.
stanley najednou vyskočil z postele, jako by ho ovládal někdo úplně jiný. nemotorně vyběhl z pokoje a seběhl schody.
opřel se o linku a vydýchával se. celé tělo se mu nesnesitelně třáslo a z očí se mu draly slzy. chtěl přejít ke gauči, aby si lehnul, ale najednou viděl jen černo a zkácel se k zemi.
omlouvam se✌️
kapitolku venuji _detektiv_susenka_ slibuju, ze ti budu venovat i hezci🦋
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Fanfictionani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!