𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

120 17 21
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 16 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 17 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

bill se vydal do školy. bál se? ne. dobře, možná trochu.

když přišel k budově, uviděl kudrnatého chlapce opřeného o zábradlí. rozhlédl se, jestli se někdo nedívá a pak se rozběhl. zaťukal stanleymu na rameno a ten se otočil.

bill nabral dlouhý nádech. vzal překvapeného stanleyho za tváře a přitiskl svoje rty na jeho. ten se lekl a škubnul sebou. bill se vyděsil, že to stanleymu možná připadá hrubé a tak okamžitě sundal svoje dlaně z jeho tváře a odtrhl se.

stan jen zakroutil hlavou a pak položil obě své dlaně na billovy tváře. palcem jemně přejel nahoru a dolů a podíval se mu do očí. usmál se a vtiskl mu na rty krátký polibek. nervózně se usmál.

,,promiň, já... ještě se necítím úplně dobře. um, s dotýkáním. promiň." váhavě se zadíval billovi do očí.

,,to se omlouvám, měl jsem se nějak ujistit."

,,v pohodě."

,,um, dobře. fajn. díky."

ticho.

stanley se uculil a chytil billa za ruku.
,,tohle je ale fajn."

⚣︎𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠𝑘𝑖𝑝⚣︎

bill se rozhlédl. v ruce svíral tác se školním obědem a pohledem hledal partu kamarádů. zahlédl kudrlinky a oči mu zazářily. svižným krokem se vydal ke stanleymu.

,,m-můžu?"

stanley se usmál a pokýval hlavou.
,,jasně že můžeš, proč by ne?"

bill položil tác na místo vedle stanleyho a opatrně se posadil. do ruky si vzal příbor a zapíchl ho do lososa, který nevypadal zas tak špatně. najednou dostal herdu do zad. otočil se, aby zjistil kdo to byl a spatřil richieho. ten si sednul naproti billovi a táhl za sebou eddieho, který jen protočil oči a posadil se.

,,tak jak jde život, buzíci?" zasmál se černovlasý. stan ho propálil pohledem. bill jen zakroutil hlavou a dál se věnoval rybě. eddie pohoršeně zavrtěl hlavou.
,,to se neříká, richarde." vyplivl na něj zlostně. ,,co kdyby někdo z nás byl na kluky? je to urážka."

bill se soustředil na rybu. stanley se podíval do země.

richie eda poplácal po hlavě jako pejska.
,,milý ede, kdyby ses našemu dokonalému přátelství věnoval víc než svojí sexy mamince, došlo by ti, že jsem teplej, což je značná výhoda, protože můžu ostatním nadávat do buzíků." zasmál se. vevnitř se ale nesmál. v duchu si mumlal vše možné, co by mu pomohlo uklidnit se.

ticho.

bill uznaně pokýval hlavou a s nezájmem začal přežvykovat rybu. stanley se ušklíbl.
,,hustý."

richie se usmál. byl rád, že ho přijali úplně v pořádku.

pak si vzpomněl na eddieho a sevřelo se mu hrdlo. co když to bude eddiemu vadit? řekne, že je richie nemocný a musí se léčit? přestane se s ním kamarádit?

podíval se na menšího chlapce, který se na něj díval s blaženým úsměvem. richiemu spadl kámen ze srdce.

,,um, seš s tím v pohodě, že jo? řekni, že jo, prosím." váhavě se podíval na eddieho.

eddie se zvedl a pevně richieho objal. ten se usmál a zavrtal se do jeho objetí. položil si hlavu na eddieho rameno a užíval si moment.

holaaa
tohle vydavam strasne na rychlo, fajt dost jsem se pohadala s mamkou a ona mi chce zabavit mobil (protoze pak se vsechno spravi, ze?) a nevim kdy se k nemu dostanu papapaa a uzijste si dnesni den

🎉 Dokončil/a jsi příběh 𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough 🎉
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat