𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐫𝐭𝐞𝐞𝐧𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐜𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫

82 17 26
                                    

𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅

,,s-stanley!"

ucítil popleskání po tvářích. nikdy pro něj nebylo těžší otevřít oči. zamžoural a uviděl billa, jak se sklání nad jeho tělem. na podlaze. on... ležel? jak se proboha dostal na podlahu?

a pak si vzpomněl. omdlel?

zmateně se porozhlédl kolem sebe a pokusil se zvednout. bolelo ho celé tělo. bill se mu pokusil pomoct posadit se, ale jakmile se stanleyho dotkl, nižší chlapec ucukl. bill se smutně stáhnul dozadu.

,,stanley, co se s-stalo?" zeptal se nechápavě.
stanovi se do očí natlačily slzy a on se už podruhé za tento den rozbrečel.

,,prosím, nešahej na mě." zavzlykal. bill se nechápavě podíval do jeho obličeje. slzy mu tekly v pramínkách dolů po tvářích a kapaly na tričko.

,,p-promiň." špitl bill a odsunul se od stana dál.
,,j-já, stanley, já nevím c-co mám dělat. chceš p-p-pomoct? m-mám jít pryč?  m-mám někoho z-zavolat?" staral se. jeho koktání se zhoršilo, protože byl ve stresu a zmatený. to stanleymu tolik vadilo, že ho obejmul? dřív takhle lehávali pořád. nejspíš to bylo kvůli něčemu jinému.

stanley si lehl na podlahu a koukal do stropu. slzy stékaly na linoelum. bill na něj koukal s obavou. bál se, že něco provedl včera. už předtím ráno se stan choval divně, ale teď? teď ležel na studené podlaze, brečel, a nechtěl, aby se ho bill dotýkal.

,,běž domů, prosím." stanley zavzlykal a dál koukal do stropu. bill smutně pokýval hlavou a zvedl se z podlahy.

vzal si oblečení ze včera, které bylo poházené v koupelně. našel i stanleyho triko. asi si ho tam včera zapomněl. stejně mu to přišlo zvláštní, protože stanny je ten nejčistotnější člověk, kterého zná a určitě by nenechal svoje tričko ležet jen tak na zemi.

do kapsy si strčil svůj mobil a seběhl zase dolů.

,,a-ahoj stanley, nevím, c-co jsem udělal, ale m-moc se omlouvám. ahoj."

nečekal na odpověď a vyběhl z domu.

stanley se po pár minutách zvedl ze země a snažil se překonat vlastní třasot. došel do kuchyně a vypil dvě sklenice vody. nechápal, co se s ním děje. vždyť měl billa tolik rád! možná i víc než rád, ale to je špatně. kluk má být s holkou. nezáleží na tom, že se billovi líbí kluci. ano, může se to stát, ale pravděpodobnost toho, že by dva nejlepší kamarádi byli oba na kluky je dost nízká, ne? jak dřív říkal, je to fáze, přes kterou se určitě dostane.

s tím, že k němu bill něco cítí se dá žít.

hola!
chtel a jsem ji brzo spat, fakt! no nic, taky jsem chtela dat vedet, ze nekdy po vanocich zacne snad pravidelne vychazet reddie ff. uz mam tri kapitoly a chci si na tom dat opravdu zalezet, takze se to muze protahnout na buhvi dlouho✌️
mejte se krasne, ja jdu ✨hajat✨

𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbroughKde žijí příběhy. Začni objevovat