𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 16 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 17 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅bill se probudil v půl sedmé. hodil na sebe šedou mikinu a džíny a zamířil do kuchyně.
a/n: shit, tohle zní jako nějaká špatná bad boy x good girl storka xd
vzal si z ledničky jogurt a posadil se ke stolu.
,,včera tu byl stanley." podívala se na něj mamka. bill se zakuckal. cože?!,,to m-mi říkáš jen t-tak?!" vyčetl jí.
zatvářila se nechápavě.
,,děje se něco? víš, že mi můžeš říct všechno." usmála se na něj.bill kývl hlavou. pak zapřemýšlel. teď je vhodná chvíle na coming out, ne? polkl jogurt, co měl v puse a oslovil mamku.
,,m-mami, když už jsi t-to řekla, chtěl bych ti taky něco ř-říct." podíval se na ni nervózně. co když zas všechno zkazí?,,prosím n-nezlob se na mě, až ti to řeknu. p-předem říkám, že to nemůžu změnit. n-nedokážu to ani já, ani nikdo jiný. jsem to p-pořád já."
sharon se usmála a pohladila ho po hlavě. už tušila.
,,to víš, že jsi to pořád ty. mám tě ráda, bille."chlapec se usmál. zhluboka se nadechl a snažil se nekoktat.
,,jsem na kluky." vydechl.
sharon se znovu usmála a pevně ho objala.když se odtrhla, šla k ledničce a vyndala si smoothie. bill to absolutně nechápal.
,,t-ty na to nic n-neřekneš?" přeskočil mu hlas.billova mamka se zasmála.
,,věděla jsem to. našla jsem tvůj žlutej deník." mrkla ne něj.
bill chvilku tápal, ale pak mu to došlo. ten žlutý deníček!,,ježiš, j-jak je to dlouho? jak d-dlouho to víš?" zasmál se. najednou se zarazil, protože nevěděl, co všechno do deníčku psal.
,,hele asi rok zpátky. pamatuješ, jak jsme malovali zdi?"
kývnul.
,,vyklízela jsem ti skříň a našla jsem ho." pokrčila rameny. upila ze smoothie a do ruky si vzala kabelku.
,,jedu do práce. měj se pěkně a zajdi za stanleym." ukázala zdvižené palce a odešla.bill dojedl snídani, vyčistil si zuby a vzal si tašku. byl pevně rozhodnut, že dneska po škole se stanleym promluví.
doprovodil georgieho do jeho školy a vydal se na tu svou.
jakmile vešel do třídy, nevšímal si patty, která po něm pokukovala a napsal na papírek vzkaz.
sejdeme se dneska po škole. prosím, buď tam.
-bill <3zvedl se a došel ke skříňkám, kde následně hodil papírek do skříňky s číslem tři sta devadesát čtyři. nenápadně se odploužil do třídy a čekal na matikářku.
hola!
za dvacet minut mam online hodinu a furt jsem v posteli :/
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Fanfictionani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!