𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 15 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅,,stanley! lásko, k-kde jsi?" zakřičel na celý dům.
,,co sakra děláš?!" vyjel na něj stanley, který se najednou objevil vedle něho. stanley není superman, je to sonic. tak tohle celou dobu billovi unikalo! proto se stanley choval tak divně! bill zamával hlavou nad svými detektivními znalostmi.
bill se prudce otočil na stanleyho, chytil ho za ruce a přitiskl svoje rty na jeho krk. najednou ho ovládl chtíč. chtěl poznat stanleyho co nejvíc to jde.
,,bille, co- co to děláš sakra!" stanley se mu snažil vykroutit, ale bill ho pevně držel. stanleyho zápěstí si přendal do jedné dlaně a druhou začal stanovi sundavat tričko. ten vůbec netušil, co se děje a snažil se odtrhnout, ale jako by bylo všechno najednou jinak. bill byl silnější než kdy jindy.
stanleymu se vůbec nelíbilo, kam tohle spěje. bill mu sundal tričko a začal mu klást polibky na hruď. kudrnatý chlapec se snažil vymanit co nejdřív, ale nešlo to. po pár sekundách se billova ruka přesunula na stanleyho poklopec. stanovu tvář už pokrývaly slzy zoufalství. nechtěl nic takového dělat, obzvlášť když je bill opilý a hrubý.
bill se k němu nesnesitelně tisknul a stanley začínal vážně panikařit. billova ruka byla stále na jeho poklopci.
,,bille, kurva!" vykřikl stanley a vyškubl svou ruku z billova sevření. dal druhému chlapci facku. ten hned kníkl a chytil se za tvář.
stanley se po chvíli vzpamatoval, vzal billa hrubě za triko a odvedl ho do svého pokoje.,,spi."
došel do obýváku a znova se rozbrečel. tohle vážně nechtěl. netušil, co se stalo a proč se to stalo. vždyť ho bill málem znásilnil! pořád cítil jeho ruce na svém těle a cítil se tak moc nepříjemně a špinavě. oklepal se a lehl si na gauč. původně plánoval spát s billem na svojí posteli, ale po tomhle se ho štítil. ano, je opilý, ale copak se tak moc neuměl ovládat?
rozhodl se, že by sprcha mohla pomoct smýt ten strašný pocit z jeho těla, ale mýlil se. převlékl se do čistého pyžama a ulehl na gauč. jeho myšlenky zmateně pobíhaly sem a tam, ale nakonec přecejenom zpomalily a nakonec se úplně zastavily.
omlouvam se😔✌️
proc jsou nektery predepsany kapitoly tak kratky??! arghhh >:(
kapitolku venuji terezce <3
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Fanficani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!