𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❁ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❁ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅najednou ho cvrnknul do hlavy šílený nápad. řekne stanleymu, jak se cítí. co se může pokazit, huh? třeba mu poradí.
,,začínám si m-myslet, že se mi líbí kluci." zamumlal. stanley vykulil oči. co že to právě bill řekl?
,,to je... v pořádku. proč si to myslíš?" optal se opatrně.
bill se zašklebil. když už to nakousnul, vyklopí to celý.
,,l-líbí se mi tvoje v-vlasy."
stanley se zasmál.
,,ale to z tebe nedělá gaye. mně se taky líbí tvoje vlasy a nejsem gay." uchechtl se nervózně. tohle téma mu z neznámých důvodů začalo být nepříjemné.
,,a-ale to nejsou jen vlasy. nejvíc se mi na tobě líbí t-tvoje oči. a nos. máš boží nos." špitl billy.
stanleyho to hodně zaskočilo.
,,taky se mi líbí tvůj nos, ale gay nejsem. nejspíš je to jenom nějaká fáze." zabrblal nepřesvědčivě. uvědomoval si, že on gay je. věděl to už delší dobu, ale nechtěl billovi nic říct. dřív by o tom mluvili normálně, ale teď by to bylo trapné a nepříjemné.a tak to nechával plavat. až doteď. to, co jeho kamarád řekl, mu vyrazilo dech. hodně ho potěšilo, že se billovi líbí jeho vlasy a nos. jemu samotnému to přišlo skoro neuvěřitelné. jeho vlasy byly moc kudrnaté a neustale mu padaly do obličeje a nos byl moc široký a kulatý. jak by se mohl líbit billovi?
zase kratka, moc se omlouvam. dneska jsem zase posrala matiku a spoluzacka nam kvuli ni omdlela, takze k nam jela zachranka. anyway, mejte se hezky tohle pisu v chemii hihi
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Fanfictionani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!