𝒔𝒕𝒂𝒏𝒍𝒆𝒚 𝒖𝒓𝒊𝒔 ❄︎ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅
𝒃𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒏𝒃𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 ❄︎ 13 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅stanley stiskl billovi ruku. zrovna kráčeli k billovi domů. šli po prázdné ulici, takže se nemuseli bát, že by se na ně někdo koukal a pohoršeně přitom vrtěl hlavou.
uplynulo pár let od doby, kdy se stanley s billem poznali. jejich přátelství bylo silnější a silnější a říkali si úplně všechno. neměli před sebou žádné tajemství. nebo alespoň doteď. a protože byli tak dobří kamarádi, bowers si z nich pořád utahoval. opravdu propadl, jak všichni předpovídali. dokonce dvakrát, takže skončil v billově a stanleyho třídě. ani jeden z nich z toho nebyl nadšený, ale co s tím mohli dělat?
konečně došli k billovi. stanley opatrně pustil jeho ruku a vydal se do billova pokoje. billovi rodiče nebyli doma.
a/n sunflower-tea žádný úchylnosti
stanley se svalil na billovu postel. rozhlédl se po pokoji. bordel. zavrtěl hlavou a začal uklízet. bill byl dole a chystal něco k pití a k jídlu.
stan zvedl ze země šedou mikinu, červené tričko, červeno-černou kostkovanou košili a černé ponožky a hodil je na hromadu, protože to všechno bylo nejspíš použité. z postele billymu sundal pastelky a kapesníky.
a/n sunflower-tea bxjssbsj no jooo, kapesniky ( ͡° ͜ʖ ͡°)
postel ustlal a narovnal polštáře. potom přešel k psacímu stolu a začal sbírat pastelky a propisky. dal je do stojánku a podíval se na hromadu učebnic. bill pořád nepřicházel, a tak začal srovnávat i učebnice a sešity, které byly poházené všude po pokoji.
zaujala ho mala žlutá knížka. popadl ji a nalistoval stránku někde uprostřed. byla prázdná. najel na začátek a uviděl billovo písmo.
bill si píše deník?
očima prolétl řádky, i když věděl, že je to soukromé a neměl by se tam koukat. jsou ale nejlepší kamarádi, tak proč by nemohl? najednou uviděl svoje jméno.
-stanleymu, ale nejsem si jistý, může to být jen-
v tu chvíli stanley uslyšel billa, jak kráčí po schodech nahoru do svého pokoje. hbitě nadzvedl učebnici dějepisu a deník zastrčil pod ni, tak, aby nebyl vidět.
ja jsem👉👈zapomnela
to je tak kratka kapitolaaaa😤😤😤
fakt nevim jestli mam delat slohovku na stannyho nebo tvoji mamu :,(
ČTEŠ
𝗮𝗱𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗹𝗲𝗻𝗱𝗮𝗿 ; stenbrough
Fanficani sem nedám úryvek, protože je to strašně starý a vůbec se mi to nelíbí, ale má to hodně komentářů, který si ráda pročítám, takže im keeping this one👍👍 keep in mind, ze je to z 2020!!