0. 2/4 - Agentka Dwadzieścia Dziewięć.

509 35 2
                                    

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
Grudzień 2011, Niemcy, Tajna baza Hydry
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

Agentka dwadzieścia dziewięć wróciła z kolejnej udanej misji. Ledwo stała z wycieńczenia przed biurkiem swojego dowódcy.

— Ciężka noc? — Zapytał patrząc na jej pocharataną buzię.
— Mieli psy. — Fuknęła chowając ręce za plecami.
— Nie sądziłem, że dwa kundle będą dla ciebie problemem, Agentko. — Usmiechnął się ironicznie.
— Zaskoczyły mnie.
— No nic. Agent czternaście miał wprowadzić cię w szczegóły następnej misji. Niestety, dostał pilne zadanie. Oto twoja następna misja. — Ivanov podsunął jej teczkę.

Dziewczyna dostrzegła, że to nie jedna teczka, a kilka. Niektóre wyglądały na stare.

— Zapoznaj się z nimi. Agent czternaście miał lecieć tam z tobą, wróci dopiero w sobotę, a nam zależy na czasie.
— Rozumiem.
— Możesz odejść.
— Heil Hydra. — Zasalutowała.

⁂⁂⁂

Po powrocie do swojej klitki zaczęła przeglądać teczki pełne papierów, przegryzając kolejne informacje co jakiś czas gryzem wyschniętych kanapek.

Serum superżołnierza, Zimowy żołnierz, nieudany projekt i pranie mózgów - Takie informacje musiała przyswoić. Całą historię i szczegóły misji w sześć godzin dodając do tego sen. Damy radę - pokrzepiała się w myślach.

Collaboration: Chosen × ᴮᵘᶜᵏʸ ᴮᵃʳⁿᵉˢOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz