Jimin son anda frene bastı. Arabanın tekerleri adeta çığlık atarak bir anda durduğunda öne savruldum. Jimin hızla arabadan indi. Arkasından yavaşça arabadan inip uyuyan Min ji'yi arka koltuğa yatırarak üstünü örttüm ve koşar adım Jimin'in yanına gittim.
"Bizi az daha öldürecektin!"
Dedim sinirle"O benim kızım, Min ji benim kızım. DUYDUN MU, O BENİM KIZIM"
Bağırmasıyla irkilerek bir adım geri attım.
"Evet Jimin o senin kızın"
Dedim, bir anda dizlerinin üstüne yere düştü.
"Onlar haklı, yıllarca kendimi kandırdım. O benim kızım değil"
Dedi ağlayarak, kaşlarım çatılırken yanına çöktüm."Ne demek o senin kızın değil ?"
Dedim
"Ben onu daha bebekken buldum"
Demesiyle elim ağzıma gitti. Hızla Jimin'e sarıldım o da kollarını belime sarıp omzumda ağlamaya başladı. Dolu gözlerimle gökyüzüne baktım.
"Umrumda değil, benim için Min ji senin kızın ve sende onun güçlü babasısın"
Dedim, benden ayrılıp burnunu çekti.Aynı küçük bir bebeğe benziyordu.
"Peki sen..."
Diyerek durdu. Cümlesini tamamlamasını bekledim.
"...Min ji'nin annesi olmak ister misin ?"
Dedi bir anda, şaşkınca gözlerine baktım.
"Yani hayır dersen anla-"
"Evet"
Dediğimle şaşkınca bana baktı."Gerçekten mi ?"
Dedi
"Evet!..Evet! Evet! Evet!"
Dedim heyecanla, gözlerini sildikten sonra içten bir şekilde gülerek ellerini yanaklarıma koyup dudaklarımı dudaklarıyla örttü. Benden ayrılınca gözlerimi açtım. Gülümseyerek ayağa kalktı ve bana elini uzattı. Uzattığı elini tutaraktan ayağa kalktım.Birlikte arabaya bindik.
"Bu sefer yavaş sür"
Dedim, gülüp kafasıyla beni onayladıktan sonra sürmeye başladı. Bu da eve geldiğim ilk gün Min ji'nin çizdiği resmi gören ev halkının hareketlerini açıklıyordu. Böylelikle Jiwoo'yla Ya eun ajummanın da bu olaydan haberdâr olduğumı anlamış oldum.Min ji'nin hiçbirşeyden haberi yoktu. Arka koltuğa dönüp Min ji'ye baktım melek gibi uyuyordu. Uzanıp aşağıya düşmüş olan elini tutup üstüne minik bir öpücük kondurduktan sonra elini üstündeki örtünün altına soktum. Jimin'e döndüm, tutuğu elimi öpüp arabayı sürmeye devam etti. Kafamı Jimin'in omzuna yasladığımda başımın üstüne ufak bir öpücük kondurdu.
Gözlerimi kapatıp Jimin'in kokusunu derince içime çektim. Umarım kalbimin sesini duymuyordur. Tam omzundan kalkacakken eliyle beni durdurdu.
"Böyle kal"
Dedi, benim için hava hoştu.
"Kalbinin sesi..."
Diyip güldü. Hızla omzundan kalktım camdan dışarıya döndüm."...kalbin aynı benim ki gibi atıyor"
Dedi, yavaşça ona döndüm. Bu ne zamandır böylesine romantik olmaya başladı ? Elimi tutup arabayı sürmeye devam etti. Araba durduğunda dışarı baktım. Eve gelmiştik, gülümseyerek arabadan indim. Arka kapıyı açtım tam Min ji'yi kucağıma alacakken Jimin beni geriye çekip Min ji'yi kucağına aldı."Yaran iyileşene kadar dikkatli ol"
Dedi, gülerek kafamı salladım ve uzattığı elini tuttum. Yağmur yağdığından dolayı hızlı adımlarla eve girdik. Jimin merdivenleri çıktıktan sonra Min ji'yi yatağına yatırdı.
"Sen git yat artık"
Dedim, beni onaylayarak odadan çıktı. Min ji'ye geceliklerini giydirip üstünü örttüm ve anlına uzun bir öpücük kondurdum.Saçlarını sevdikten sonra kalkıp ışıkları kapattım. Gece lambasını açarak odadan çıktım. Yağmur çok şiddetli yağıyordu. Odama girdim dolabımı açıp giyineceğim geceliklerimi çıkarttım. Geceliğimi giyindikten sonra ışığı kapatım gece lambasını açarak yatağıma girdim. Odamın kapısı sessizce çalınınca yatakta az birşey doğruldum.
Kapı açılınca Jimin'i gördüm.
"Jimin, burda ne işin var ?"
Dedim
"Seninle yatmaya geldim. Tabii o manada değil...arkadaş olarak yatmaya, yok arkadaş olarak da değil. Sadece yanında yatsam olmaz mı ? "
Dedi, yorganı az birşey havaya kaldırdım. Gülerek yanıma gelip yattı. Kollarını bana sarınca bende kafamı göğsüne gömdüm.Bir süre sonra ondan uzaklaşıp gözlerimi açtım. Beni izliyordu.
"Uyusana"
Dedim
"Yanımda sen varken imkansız"
Dedi, güldüm. Gözlerimin içine baktıktan sonra boynuma baktı. Elini tam da o adamın sigarasını bastırdığı yere koydu. Canımın acısıyla gözlerimi kapattım. Yaklaşıp dudaklarını tam yaranın üstüne değdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Beautiful Caregiver•
Fanfiction"Aşk görülemez, sadece hissedilebilir demişti bir gün bir kadın bana, fakat şuan bana o cümleyi sarf eden kişiyi görsem yanıldığını söylerdim. Ben senin gözlerinde gerçek aşkı defalarca gördüm. Ve hayatım boyunca gördüğüm en güzel şey buydu." -Jirose