Aradan 1 ay geçmişti Lisa daha iyiydi ve saçları uzamıştı. Jennie unni yanıma gelip beni dürttü.
"Bozma moralini yakında abin telefonunu halleder"
Dedi, sıkıntıyla ofladım.
"Önemli olan telefon değil, Jimin'in numarasını hatırlamıyorum"
Dedim, Jennie unni bana dudak büzerek Lisa'nın yanına oturdu."Lisa sen kelken daha mı güzeldin ne"
Dedi gülerek, onun dediğine bende güldüm. Kapı çalınca hızla ayağa kalktım.
"Abim geldi!"
Diyip koşarak kapıyı açtım.
"Abi telefonum oldu mu ?"
Dedim
"Sana da selam Rose"
Dedi abim
"Abi telefonum ?"
Dedim"Oldu ama-"
Hızla elindeki poşeti alıp telefonumu açtım ve rehbere girdim.
"Abi numaralar nerde ?"
Dedim
"Oldu ama içindeki herşey silindi"
Dedi
"Hayır ya, hayır ya!"
Dedim
"Size iyi bir haberim var"
Dedi abim koltuğa oturarak"Neymiş o Yoongi ?"
Dedi Jennie unni
"Şu lüzumsuz herif varya"
Dedi abim
"Babam mı ?"
Dedi Lisa
"Baba deme şu adama"
Dedi abim
"Ee abi ?"
Dedim
"Ölmüş"
Dedi bir anda"Ne ?"
Dedi Lisa, şaşkınca abime baktım.
"Sevgilim! Bu senin için süper bir fırsat"
Dedi Jennie unni abime sarılarak. Lisa'yla ikimiz de abime sarıldık.
"Abi yani artık onun yerinde sen oturacaksın"
Dedi Lisa
"Aynen öyle"
Dedi abim"Vasiyetinde bana vermek istemediğini fakat vermek zorunda kaldığını çünkü tek erkek çocuğunun ben olduğumu yazmış"
Dedi gülerek, yavaş yavaş adalet yerini buluyordu.
"Bir dakika yani Kore'ye dönüyoruz!"
Dedim heyecanla
"Evet Kore'ye gidiyoruz"
Diyince heyecanla kalkıp bavulumu toplamak için odama koştum.•••••
Kore'ye gelmiştik taksideyken Lisa'ya döndüm.
"Sonunda onları görebileceğim"
Dedim
"Tamam biraz sakin ol Rose"
Dedi Lisa
"Önce o adamın oturduğu eve giderek orayı kendimize göre dizayn edeceğiz"
Dedi abim, taksi durunca camdan dışarıya baktım.Çok büyük bir villa vardı. Hep birlikte taksiden indik. Abim parayı ödeyerek yanımıza geldi. Koşarak eve girdim. Herşeyin üstü beyaz bir örtüyle kapatılmıştı.
"Burayı temizletmek lazım"
Dedi Lisa
"Evet, ben bi temizlik şirketleriyle görüşeyim"
Dedi abim"Ben üstümü değiştirip çıkıyorum"
Dedim, koşar adım merdivenleri çıkıp herhangi bir odaya girdim. Bavulumu açıp içinden giyinecek birkaç parça kıyafet çıkarttım.İşim bitince siyah botlarımı ayağıma giyinip siyah montumu aldım ve koşarak aşağıya indim.
"Ben çıkıyorum"
Dedim
"Akşam erken gel"
Dedi abim
"Tamam"
Diyerek evden çıktım.Jimin'in evine doğru koşmaya başladım. Yolda taksi gördüğümde elimi uzattım durmasıyla birlikte hemen taksiye binip adresi söyledim.
"Lütfen biraz hızlı gidelim"
Dedim ve camdan dışarıya döndüm. Telefonumu elime alıp siyah ekrandan yüzüme baktım. Saçlarımı düzelttikten sonra dudağıma en sevdiğim çikekli lipsimi sürdüm.Taksi durduğunda hızla etrafa baktım. Gelmiştim! Parayı ödeyip taksiden indim. Gülerek karşımdaki büyük villaya baktım. İçimde bir korku vardı. Yavaşça içeri doğru yürümeye başladım. Kapının önüne gelince elim zile gitti ama basmaya korkuyordum. İçeriden gelen ses gülmemi sağladı.
"Baba bak ne çizdim ?"
Bu minik Min ji'min sesiydi. Gülümseyerek kapıyı çaldım.Kapı açılınca o tarafa baktım.
"C-chaeyoung"
Diyen Ya eun ajummaya güldüm.
"Ajumma kim gelmiş ?"
Kenardan Min ji'nin sesini duyunca gülümsedim. Beni görünce şaşkınca bana baktı. Çok büyümüştü. Koşarak yanıma gelip kucağıma atladı. Bir yandan da ağlıyordu.
"Neden beni bırakıp gittin ?"
Dedi ağlayarak, saçlarıyla oynamaya başladım."Kimmiş gelen ?"
Jimin'in sesini duyunca içimi bir korku kapladı. Beni görünce kaşlarını çatarak bana baktı ve Min ji'yi kucağımdan aldı.
"Hayır ben annemi istiyorum"
Dedi Min ji
"Yukarı odana çık!"
Dedi Jimin sinirle Min ji'ye, herkes içeriye girince dışarıya gelip arkasından kapıyı kapattı."Neden geldin ?"
Dedi
"Söz verd-"
"Ne sözü Chaeyoung ?"
Dedi dişlerinin arasından, şaşkınca ona baktım.
"Seni milyonlarca kez aradım fakat ulaşamadım. Sonunda bizi terk ettiğini düşündüm Amerika'ya kadar geldim senin peşinden! Bir de ne göreyim kız kardeşi için Amerika'lara giden Chaeyoung hanım Amerika sokaklarında bir erkekle sarmaş dolaş geziyor!"
Dedi sinirle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Beautiful Caregiver•
Fanfiction"Aşk görülemez, sadece hissedilebilir demişti bir gün bir kadın bana, fakat şuan bana o cümleyi sarf eden kişiyi görsem yanıldığını söylerdim. Ben senin gözlerinde gerçek aşkı defalarca gördüm. Ve hayatım boyunca gördüğüm en güzel şey buydu." -Jirose