Gözlerimi açtığımda abimin yatağında uyuyakaldığımı fark ettim. Esneyerek yataktan kalktıktan sonra abimin odadından çıkarak kendi odama geçtim. Min ji yatakta yatıyordu yanına gidip onu gıdıklamaya başladım.
"Uyan bakalım küçük hanım"
Dedim
"Yaa! Bırak beni uykum var"
Dedi"Kalk bakalım"
Dedim, zorla yataktan kalktı tek gözü kapalıydı teki yarım açıktı. Onun bu haline gülerek hemen fotoğraf çektim.
"Hadi bakalım küçük hanım kalkma vakti saat kaç oldu!"
Dedim, yataktan kalktı bir sağa bir sola vura vura aşağıya inmeye başladı.
"Elini yüzünü yıka da ayıl"
Diye bağırdım arkasındanGülerek ayağa kalkıp yatağı topladım. İşim bitince aşağıya indim. Lisa abimle birlikte kahvaltı yapıyordu. Yüzünü yıjamış olan Min ji geldiğinde onu kucağıma akıp yanağını öptükten sonra masaya oturttum. Bende oturduğumda Lisa döktüğü meyve suyunu Min ji'nin önüne koydu.
"Geldiğimde odamda yatıyordun"
Dedi abim
"Evet uyuyakalmışım"
Dedim"Nasıl uyuyakaldığını sormak bile istemiyorum"
Dediğinde güldüm. Hep birlikte gülüp eğlenerek kahvaltımızı yaptıktan sonra kahvaltı sonrasında herkes bir yana dağıldı. Oturduğum koltuktan kalkıp masada boyama yapan Lisa'yla Min ji'nin yanına gittim.
"Benim iki bebeğim ne yapıyormuş bakalım ?"
Dedim"Boyama"
Dedi Min ji gülerek, Min ji'nin saçlarının arasına bir öpücük kondurdum.
"Min ji babaya gitmek ister misin ?"
Dedim
"Burası çok güzel istediğim saatte yatabiliyorum çikolata ve şeker yiyebiliyorum hem Lisa unni de burda"
Dedi
"Ama babanı özlemedin mi ?"
Dediğimde duraksayarak arkasına yaslandı."O seni çok özledi. Hastalanıp yatağa düşmesini istemezsin onun değil mi ?"
Dedim, hayır anlamında kafasını salladı.
"O zaman birlikte babanı görmeye gidelim."
Dedim, beni onaylayıp yukarı koştu.
"Lisa sen Min ji'nin üstünü değiştir olur mu ?"
Dedim, Lisa beni onaylayıp merdivenleri çıkmaya başladı.Masanın üstündeki boyama kitaplarıyla kalemleri toplayıp kenara koydum. Bir süre sonra Min ji'yle Lisa geldi.
"Anne nasıl olmuşum ?"
Dedi Min ji
"Çok güzel olmuşsun bebeğim, gel bakalım"
Dedim kollarımı iki yana açıp, o da kucağıma atlayınca kenardaki çantamı alarak evden çıktım.Birlikte kapının önündeki arabama bindik. Yolda giderken de güzel bir şarkı açıp dinlemeye başladık.
"Baby shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo!"
Min ji bir yandan söylerken gülerek ona baktım. Uzun bir süre aynı şarkıyı dinledikten sonra Jimin'in evini görünce derin bir nefes aldım.
"Hadi bakalım Min ji, babaya geldik"
Dedim arabayı park ederkenBirlikte arabadan indik.
"Anne babam evde mi ki ?"
Dedi Min ji
"Evdedir kızım, neden evde olmasın ? Gel bakalım"
Dedim onu kucağıma alıp diğer elimdeki anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
"Jimin biz geldik"
Dedim Salona girerkenJimin benim yaşlarımda bir kadınla koltukta karşı karşıya oturmuş bir şeyler konuşuyordu ama biz gelince durdular. Jimin bana dönünce sinirli olduğunu gördüm. Karşımdaki kadın koşarak gelip kucağımdan Min ji'yi alıp sarılmaya başladı.
"Tanrım! Eun bi çok güzel olmuşsun"
Dedi gözleri dolu bir şekilde, Jimin yanıma gelip elimi tuttu. Ona döndüm.
"Neler oluyor ?"
Dedim"Anne"
Min ji'nin sesiyle ona döndüm. Jimin'in elini bırakarak kadının kucağından onu aldım.
"Kimsiniz ?"
Dedim duyacağım cevaptan her ne kadar korksam da
"Ben Eun bi'nin annesiyim"
Dedi, boğazımda bir yumru oluştuğunda kaşlarımı çattım.
"Burda Eun bi isminde kimse yok lütfen evimizden çıkar mısınız, bu yaptığınız haneye tecavüze giriyor"
Dedim"Ben buraya zorla girmedim kocanız içeri davet etti. Eun bi ise Min ji'nin gerçek ismi"
Dedi bana bakarak
"Asla olmaz Min ji'yi onlara veremem"
Dedim, dolu gözlerimle Jimin'e baktım. Koltukta oturmuş başını elleri arasına almıştı.
"Kızımı almaya gel-"
"O senin kızın değil!"
Diye bağırdım Ya eun ajumma Min ji'yi kucağımdan aldı."Ajumma onu odasına götür lütfen"
Dedim
"Anne beni bırakma"
Dedi Min ji, gülerek anlını öptüm.
"Seni asla bırakmam bebeğim, odana çık ve oyun oyna"
Dedim, Ya eun ajumma gidince sinirle karşımdaki kadına döndüm. Derin bir nefes alarak sinirimi bastırmaya çalıştım."İsminiz nedir ?"
Dedim
"Solar"
Dedi
"Pekala Solar hanım, Min ji'yi yıllar önce bırakıp gitmişsiniz şimdi utanmadan bir de gelip geri mi istiyorsunuz ?"
"Bir cahillikle yaptım. Yıllardır aradım sonunda onu buldum ve almaya geldim"
DediHızla karşımda Solar denen kadının kolunu kavrayıp kapıya doğru yürümeye başladım.
"Ne yapıyorsunuz ?!"
Kapıyı açıp onu tutuğum kolundan dışarı fırlattım.
"Bir daha bu eve sakın adım atma! Min ji benim kızım. Senin Eun bi dediğin kız yıllar önce terk edip gittiğin yerde öldü. Anladın mı beni ?!"
Dedim"Sizi mahkemeye vereceğim"
Dedi kolunu tutarak
"İstediğini yap, biz Min ji'yi burda zorla tutmuyoruz. Emin ol ki mahkeme senin yaptığından sonra Min ji'yi asla sana vermez. Mahkemeyi geç Min ji kendi isteğiyle sana gelmek istemez bu yeter de artar bile şimdi iyi günler"
Diyerek kapıyı hızla yüzüne çarptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Beautiful Caregiver•
Fanfiction"Aşk görülemez, sadece hissedilebilir demişti bir gün bir kadın bana, fakat şuan bana o cümleyi sarf eden kişiyi görsem yanıldığını söylerdim. Ben senin gözlerinde gerçek aşkı defalarca gördüm. Ve hayatım boyunca gördüğüm en güzel şey buydu." -Jirose