Bu kitapta olan her şey kurgudur. Karakterler, yerler, işletmeler, olaylar ve daha pek çok şey yazarın kendi hayal gücü ile kurgulanmıştır. Ayrıca yaşayan ya da ölmüş kişilere veyahut gerçek olaylara olan herhangi bir benzerlik rastlantısaldır.
Bu kitabın her hakkı saklıdır. Kitap veya herhangi bir bölümü yazarın açık yazılı izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz ve kullanılamazdır.
Bu hikaye şiddet, cinsellik, küfürlü dil veya yetişkinlere yönelik tema ve içerik içerebilir. Sadece bu tür şeyleri kaldırabilecek kimseler okumalı.
Bu orijinali İngilizce yazılmış ama benim Türkçe'ye çevirdiğim bir Jeon Jungkook ve Lalisa Manoban kurgusudur.
Romantizm, angst(belli bir yerde), ve biraz fantezi/hayal gücü bulunur.
BAŞLANGIÇ UYARISI
Bu kitabın anlattığı hassas konuyu gerçekle bağdaştırıp romantikleştirme gibi bir konu söz konusu olamaz. Kitapta olan her şeyin hikaye akışı için gerekli olduğunu ve bunun tamamen kurgusal olduğunu unutmayın.
Anlayışınızı bekliyorum, bütün karakterlerin bakış açısını ve duygularını düzgün bir şekilde yansıtmak hikaye için önemli çok önemli bir unsur.
Bu hikaye çok dikkatli bir şekilde yazılıyor, yani eğer yukarıdaki maddelerden herhangi birisi sizi kötü anlamda etkiliyorsa lütfen,
OKUMAYI BIRAKMAKTA TEREDDÜT ETMEYİN.
Bu kitap ağır açıdan üzüntü ve kaygı içeriyor. Eğer hassas bir kalbiniz varsa veya şu an iyi bir durumda değilseniz, sizi etkilememesi için lütfen bu kitabı bırakın.
Her bölümde bu çeşit uyarılar veremem çünkü bu şekilde spoiler verme ihtimalim yüksek, bu yüzden lütfen bunları dikkate alınız. Bölümlerde herhangi bir şey olduğunda okuyucuların kötü şekilde etkilenmeleri kesinlikle istediğim bir şey değil.
Bu sözlerim tüm kitap için bir uyarıcı niteliğinde olsun.
Riski size ait olmak üzere, lütfen okuyun.
and thank you very much for your permission: synnicals
Bu kitap, lalone_kookie_ için çevrilmiştir, iyi doğdun güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just This MuchぁLiskook
Fanfiction'Bir flört skandalından daha kötüsü ne olabilir ki?' 'Yanlış kişi ile olan ve sağlam kanıtlara sahip bir skandal...' Orijinal Yazar: @synnicals 2020|©haneullius