01: Okay

1.9K 222 90
                                    

 "İyi misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 "İyi misin?"

 Lisa yavaşça Chaeyoung'a doğru döndü ama yine de en yakın arkadaşına bir cevap veremedi.

 İyi sayılması için ne yapması gerekiyordu?

 Lisa'nın başarılı bir kariyeri vardı, hayallerini gerçekleştiriyordu, ona değer veren üç tane kız kardeşi vardı, Leo, Luca, Lily ve Louis adlarında şirin kedileri, sapasağlam olan ebeveynleri ve onun yaptığı işi takdir eden milyonlarca insan vardı.

 Hayatının 'iyi olmayan' sadece bir yönü vardı. Yani? Onun kendi hayatına 'iyi değil' deme hakkı var mıydı?

 Peki ama Jeon Jungkook, Lisa'nın hayatındaki önemi neydi?

 Lisa'nın kendisini emanet ettiği kişi, birlikte hayaller kurduğu kişi, ileriki yaşamı boyunca yanında kalmak istediği kişi... Daima Lisa'nın hayatında olacağını düşündüğü kişi, Lisa'nın daima seveceği kişiydi Jeon Jungkook.

 Ve sadece bir kişi yüzünden, hayatındaki diğer 'iyi' olan her şey önemsizleşmişti.

 "Ne var biliyor musun? Unut gitsin." dedi Chaeyoung, bir süre boyunca beklemiş ama sorusuna cevap alamamıştı.

 Lisa özür dilermişçesine gülümsedi.

 Sipariş ettikleri yemekler bir süre sonra sessizliğin arasına dalıp gelmişti. Lisa hiçbir şekilde aç hissetmiyordu, ama Chaeyoung'un heyecan dolu balonunu patlatıp hevesini kıramazdı. İkisi beraber aylardır bu restorana gitmeyi planlıyordu, Chaeyoung'un söylediğine göre beş yıldızlı bir yerdi geldikleri yer.

 Jisoo ve Jennie'nin programı çok fazla yoğundu- onların tam tersi bir şekilde. Lisa ve Chaeyoung'un çoktan bütün görüşmeleri bitmiş, moda ajansları ile olan belgeleri imzalanmış, etrafta boş boş dolanacak kadar vakitleri kalmıştı.

 Lisa birkaç kez yemeyi çiğnemeye çalıştı ama dördüncü seferinden sonra durakladı. Bir süre dışarıyı seyre daldı, Eiffel Kulesi'nin ihtişamlı görüntüsünü izlerken, bunun ona hiçbir yardımı dokunmuyordu.

 Bir anlığına anıları gözlerinin önünden film şeridi gibi geçti.

 Lisa burada Paris Moda Haftası için konaklarken, Jungkook ise konserleri için Newark'daydı. Bunun dokunaklı yanı ise Jungkook'un bir bilet alıp sürpriz bir şekilde Lisa'nın yanına gelmesini sağlayacak kadar, Lisa'nın onu özlemesiydi.

 Bir günü beraber geçirmiş, beraber ikonik olan kuleye geziye çıkmış ve beraber hediyelik eşya dükkanlarına gitmişlerdi. Gittikleri mağazalarda birbirlerine -diğer birçoğunun ilki olan- çift yüzüklerinden almışlardı. Jungkook'un dahice fikri olan kılık değiştirme sayesinde kimse onlara ilgi göstermemişti.

 Lisa güneş battığı zaman her şeyin biteceğini düşünmüştü ama gece olduğunda, beraber Jungkook'un otel odasına gidip kırmızı mumlar eşliğinde romantik bir akşam yemeyi yemişlerdi.

Just This MuchぁLiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin