Lisa, soğuk elini tutan başka birinin sıcaklığını hissederek uyandı. O'nun geri geldiğini düşleyerek acele ile gözlerini araladı.
"Kook..."
Mingyu üzülerek gülümsedi ve kendini Lisa'dan uzaklaştırdı. Lisa derin bir nefes alıp yatakta doğrulmadan önce bir süre hareketsiz kalmıştı.
"Mingyu-ah, buradasın." diye mırıldandı özür dilermişçesine.
"Çocuklarla beraberim. Seni kontrol etmek amacı ile geldik."
Lisa anlayarak başını salladı, "Benim için endişelenme." Kendini rahatsız eden o soruyu sorup sormamak için düşünürken, bir süre sessiz kaldı. "Onu da ziyaret ettiniz mi?" Birdenbire o soruyu sorarken buldu kendini.
"Evet."
Bir anda gözleri yaşla doldu, "Mingyu-ah..." Sesi çatlamaya başlamıştı, adeta yalvarıyordu. Arkadaşının eline uzanıp, "Ona bana geri gelmesini söyleyebilir misin? Lütfen... Onu çok özledim...Ben..." dedi.
"Lisa," Mingyu iç çekti ve göz yaşı dökmemek adına gözlerini sertçe kapattı. Lisa'yı bu durumda gördüğüne inanamıyordu. Jungkook bunun olmasına nasıl izin verebildi? "Bunu kendine yapma, Lisa-yah." diyerek fısıldadı, dosdoğru kızın gözlerinin içine bakıyordu.
Lisa'nın kaçan hıçkırıkları ona bir kez daha ihanet ederken, onuncu kez yıkıldı. Bunca zaman boyunca ağlamaktan göz yaşlarının bittiğini sanıyordu ancak gerçeklik her seferinde daha sert bir şekilde yüzüne çarpıyor, zamanını çaresizce ağlayarak geçiriyordu.
"O zamanlar seni incittiğim için, bu benim için bir karma olmalı sanırım ha?" diyerek sertçe yutkundu Lisa.
Mingyu hemen kaşlarını çattı, "Senin hiçbir şekilde incinmeni istemedim, özellikle bu şekilde. Beni dilediğin zaman incitebilirsin ve ne olursa olsun senin de aynı şeyleri yaşamanı istemem."
Lisa, sözlerinin ne kadar sert olduğunu anladığında pişmanlıkla gözlerini kapattı. "Üzgünüm..."
"İyi olacaksın. Hala bana sahipsin, hala bize sahipsin." Lisa'nın göz yaşları ile lekelenmiş yanaklarını silmeye başlayarak gülümsedi. "Bir gün, bu anı komik bulacağız ve senin ne kadar aptal göründüğüne güleceğiz."
Lisa, bir süredir ilk defa içtenlikle gülümsüyordu. Elinde değildi ama hayatının bir noktasında ona büyük bir kalp kırıklığı verdiği ancak onun yine de yanında kalıp gülümsediği ve Lisa'yı korumaya çalışan kişiyi izlemeden duramıyordu.
Tanıdığı en değerli insan olan Mingyu'ya acı çektirdiği için kendisini daima kötü hissetmişti. Mingyu'nun yaptığı tek şey Lisa'yı sevmekti ve asla karşılıklı olması için baskı göstermemişti.
"Dilerim ki..." Kendini bu cümleleri söylerken buldu. "Gelecek yaşamımızda senin kalbini tekrar kırmak zorunda kalmam. Ve umarım ki tekrardan birini seveceksin, o da tıpkı senin onu sevdiğin gibi sevecek çünkü bunu hak ediyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just This MuchぁLiskook
Fanfiction'Bir flört skandalından daha kötüsü ne olabilir ki?' 'Yanlış kişi ile olan ve sağlam kanıtlara sahip bir skandal...' Orijinal Yazar: @synnicals 2020|©haneullius