Boşluk.
İşte dönüştüğü şey buydu, bomboş bir kabuk. Çevresindeki insanların ona söylediği şeylere göz yummayı öğrendi; artık kendini açıklama, şikayet etme ya da söylediklerine itiraz etme zahmetine girmiyordu. Bu şekilde omuzlarında daha az yük olacağına inanıyordu.
Onun hatası yüzünden, iki aylık molaları bir ayla değiştirilmişti. Ertelediği onaylar ve iptal ettiği buluşmalar vardı. Hyunglarına ve ekip üyelerine daha fazla zorluk vermemek için kendini her şeyden izole etmişti.
Bu süreç içerisinde kendisini düşünmeden olan her şeyle başa çıkabilmeyi öğrendi.
Hayır, bunları birinin empatisini kazanmak için yapmıyordu. Sadece... akıllanmıştı. Ve hayır, bu onun cezası değildi, sadece olması gerektiği gibiydi.
Tıpkı o gün ona söylediği gibi;
"Lütfen... Lütfen bunu bana yapma Lisa, bana vicdan azabı duydurma."
Bu cümleyi söylemesi gerekiyordu. Lisa'nın bunu duyduktan sonra ondan nefret edip aralarını düzeltmeye çalışmaktan vazgeçmesi gerekiyordu. Tıpkı planladığı gibi.
Ama bu hala yeterli değildi çünkü ona gerçeği söylememişti. Korkağın tekiydi ve şu an bunun için cezalandırılıyordu.
Tıpkı Mingyu'nun yumruğu defalarca yanağına ve çenesine çarptığında hiçbir şekilde karşılık vermediği gibi.
Hiçliği hissediyordu.
"Sana onu mutlu etmen ile ilgili sadece bir soru sordum Jeon! Ve sen ne sikim yaptın? Orospu çocuğu!"
Beşinci yumruk da ona doğru gelmek üzereyken çoktan Eunwoo ve Jaehyun öfkeli çocuğu uzaklaştırmıştı.
"Aldattın mı?! Lisa'yı aldatma cesaretini gösterebildin mi?! Bunun nasıl absürt geldiği hakkında bir fikrin var mı senin?!"
Loş odada sesi gürlerken Mingyu'nun gözlerine öfke yansımıştı. Karşılık vermeye çalışmadı bile; zaten hak ediyordu. Hatta çok daha kötüsünü hak ediyordu.
Patlamış dudağından gelen kanlar çenesinin etrafını sardığı zaman, gözlerinden gelen yaşlar da onlara katılmıştı. Ancak sonra git gide acıya alıştı... tıpkı olması gerektiği gibi. Çok fazla dayanılmazdı, bu yüzden katlanmaya zahmet etmedi. Sadece durumu benimsedi.
"Onu sevdiğimi biliyordun." diye bağırdı Mingyu, göz yaşlarını daha fazla tutamadığı için. "Ve o seni seçti. Sen ona sahiptin. Sahip olmak istediğim her şeye sahiptin sen! Ve buna rağmen, her zaman hayalini kurduğum kızı incittin."
Mingyu, Jungkook'un gömleğini tekrardan sıkıca kavradı ve gözleri birleşinceye kadar tutmaya devam etti.
Bir tarafın gözleri öfkeyle parlarken, diğerininkiler ise bakılamayacak derecede duygudan yoksun kaldı. Ancak Gyu, her tarafı morarmış ve yüzünden kanlar akan arkadaşlarına bakan diğerlerinin aksine, öfkesi ile birlikte olduğu yerde donup kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just This MuchぁLiskook
Fanfictie'Bir flört skandalından daha kötüsü ne olabilir ki?' 'Yanlış kişi ile olan ve sağlam kanıtlara sahip bir skandal...' Orijinal Yazar: @synnicals 2020|©haneullius