Taksiden inmeden önce, iki elinde poşetler ile yaşlı taksi şoförüne gülümsedi. Yaşlı adam, bu gibi durumlar söz konusu olduğunda YG sanatçılarının en güvenilir ulaşımı sağlardı.
Ona amca diyorlardı ve muhtemelen Dispatch'ın çıkarabileceği herhangi bir skandaldan çok daha fazlasını biliyordu. Ama elbette ki, adam her zaman yanlarında oldu ve medyaya hiçbir şey söylemedi.
"Dikkatli olun Bayan, saat tam on bir de sizi burada bekliyor olacağım."
Adamın huzur dolu hatırlatması Lisa'yı gülümsetmişti. "Teşekkürler amca, sana çok şey borçluyum."
"YG'de bulunan herkes benim ailem, bu yüzden teşekkür etmene gerek yok." diyerek kıkırdadı ve araba ile orayı terk etmeden önce son kez veda etti.
Lisa binaya aşinalıkla girdi, asansörle yukarı çıkarken oldukça sakindi. Jungkook'un bir daha eve dönmediğini ve turdan döndüklerinden beri yurtta kaldığını biliyordu.
Bilemezdi, Jungkook hala rahatsız hissediyor olabilirdi. Yaşadığı yerde paylaştıkları tüm anılar hatta Lisa'nın eşyaları bile hala oradaydı, kim rahatsız hissetmezdi ki? Bu gece ona bir iyilik yapacak ve tüm daireyi ondan arındıracaktı.
Bu daire içinde bir daha asla Lisa ile ilgili bir şey görmeyecekti.
Söz konusu daireye girdiğinde, burnunda hafif bir kaşıntı hissetti. Her yerde toz zerreleri uçuşuyordu ve dairenin verdiği boşluğun kokusu burnuna kadar geliyordu.
Bunu onun için son kez yapacağım. Bu son kez olacak Lalisa ; diyerek kendine hatırlattı.
Temizlik bir saatten fazla sürmüş ve şoför gelip onu alana kadar sadece kırk beş dakikası kalmıştı.
Endişeli değildi ancak, başta yaptığı planın aksine, bu dairede yemek yapmak yerine çoktan yurdunda yapmıştı. Annesinin de yardımıyla pişirme tarzını değiştirdi ve bu daha fazla zamanını alsa bile pek önemsemedi.
Oturma odasına gitti, iyi tasarlanmış beslenme çantalarını açtı ve içlerinden ev yapımı kek kutusunu çıkardı, hepsini orta masanın üst kısmına dizdi. Ayrıca getirdiği balonları odanın her yerine asıp içeriyi 'Mutlu 3. Yıldönümleri' pankartı ile süsledi.
Sırada, aldığı galaksi lambası vardı. Bu lambanın özelliği, normal bir odada bile planetaryum etkisi yaratıyor olmasıydı. İçerisi yeterince karanlık olduğunda lamba açık olduğu sürece, oda tıpkı bir galaksiymiş gibi gözükecekti.
Sonuncu olarak ama en önemlisi: müzikal kum saati. Onu getirdiği ve kendisinin doğum gününü temsil eden Kaplan Çiçekli pastanın yanına yerleştirmişti.
"Lütfen sev beni," diyerek fısıldadı dalgınlıkla.
Ne kadar da münasip
Dalan gözlerini canlandıran şey, titreyen telefonun verdiği hissiyattı. Arayan kişinin Taehyung olduğunu görmesi ile şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just This MuchぁLiskook
Fanfiction'Bir flört skandalından daha kötüsü ne olabilir ki?' 'Yanlış kişi ile olan ve sağlam kanıtlara sahip bir skandal...' Orijinal Yazar: @synnicals 2020|©haneullius