6.Үл таних нэгэн

194 24 0
                                    

Жэхён: Минсү чиний утас дуграад байна

Жэхёныг хэлсэн төдийд би гүйж очоод утсаа авбал Жэнни гэж тэмдэглсэн дугаар залгаж байх агаад би утсаа аван нөгөө өрөөнд орлоо. Жоохон хүлээлгэж байгаад утсаа авхад

Жэксон: Яагаад өчигдөр хариу бичээгүй юм уурлчихсан юм уу?

Би: Би гэртээ Жэхёнтой цуг байна

Жэксон: Би ч гэсэн гэртээ Лисатай цуг байна

Би: Надад тэр чинь ямар хамаатай юм. Би одоо ярьмааргүй байна

Жэксон: Заа хайраа битгий уурлалдаа. Уржигдар би уучихсан юм аа. Тэгээд л уулзаж чадсангүй. Уучилчихлдаа

Би: Дараа ярья одоо завгүй байна

Би утсаа тасалчихаад буцаад зочны өрөө рүү орход Жэхён ном уншаад сууж байсан бөгөөд

Жэхён: Хэн ярьсан юм?

Би: Аан манай ажлын Жэнни л байна. Намайг өнөөдөр гарч байгаа үгүйг асууж л залгаж

Жэхён: Аан. Өнөөдөр хоёулаа юу хийх үү? Хоёулаа амарч байгаа юм чинь гадуур зугаалах уу?

Би: Гадуур гармааргүй байна аа. Гэртээ кино үзээд хоол захиалж идье тэгэх үү?

Жэхён: Мэдээж, чиний хүслээр больё

Жэхёны сонгосон киног бид үзхээр болж киногоо эхлүүлээд буйдан налан суулаа. Кино бараг талдаа орж байсан ч миний толгойд Жэксоны тухай бодол эргэлдсээр л байв. Жэхён над руу дөхөн сууж гараа миний гуян дээр тавих нь надад таагүй мэдрэмж төрүүлэх аж. Гэсэн ч би нэг их тоолгүй Жэксоны тухай үргэлжлүүлэн бодно. Түүнийг санаж эсвэл хайрлсандаа бус энэ бүхнийг яаж цэгцлэх вэ гэсэндээ тэр санаанаас минь гарахгүй байв. Удалгүй кино дуусч цаг харвал 23:40 болсон байлаа Жэхён руу эргэж харвал тэр чимээгүй над руу ширтэж байсан бөгөөд намайг өөр рүү нь харсан даруй уруул дээр минь үнсэв. Би ч дурамжхан өөдөөс нь үнсэхэд тэр намайг өргөн унталгын өрөө рүү явах агаад би үнэндээ хийхийг хүсээгүй ч өөрийгөө хүчилж байлаа. Тэр намайг орон дээр хэвтүүлээд өөрийнхөө хувцсыг түрүүлж тайлчихаад эргэн дээр минь гарч намайг дахин үнсэнгээрээ гараа гуяар минь гүйлгэж байв. Өмссөн байсан нимгэн даашинзыг минь тэр тайлчихаад уруулнаас доошлон хүзүүг минь үнсэж, хөхөвчийг минь тайлаад хөхийг минь ч энхрийлэн үнсэж, явсаар дотоожыг минь тайлаад эмзэг газрыг минь үнсэж эхлэлээ. Би өөрийн эрхгүй дуу алдан нүдээ анихад тэр бүр ч гүнзгий хэлээ оруулан үнсэж, долоож байв. Тэр дараагаар дотоожоо тайлан эрхтнээ гаргаж ирээд эмзэг газарт минь аваачин тойрог хэлбэрээр хөдөлгөж байгаад эрхтнээ надад нэвтрүүлэв. Би дуу алдан даавуунаас зуурхад Жэхён хөдөлж эхлэлээ. Маш гүн, хурдтай хөдлөх агаад хөдлөх болгонд нь толгой минь орны түшлэгт цохигдож байв. Жэхён удалгүй үнэхээр аймшигтай хүчтэй бүлж эхлэхэд би түүнээс зогсохыг гуйх агаад харин хариуд нь тэр 'Би чамайг жирэмслүүлэх болно' 'Жэхён гуйя'

HiddenWhere stories live. Discover now