Giriş

29.1K 763 466
                                    

Evet girelim bakalım threesome bataklığına...

Bu üçlü yazma olayı çoktandır aklımdaydı aslında. Birden evde fic düşünürken aklıma geldi, dedim ki kesin Vminkook yazan birileri mutlaka vardır. Wattyde dolaşıp araştırdım biraz ama adam akıllı bir hikâye bulamadım pek, açıkçası çoğunu cringe buldum ve sanki yazmak için yazılmış gibilerdi 😶

Ben de dedim ki; "BEN DAHA İYİSİNİ YAZARIM"

Öyle aklımdaydı uzun zamandır, geçenlerde Jimin reisin attığı bu foto yüzünden tekrardan bu düşüncem harlandı ve işte başlıyoruz.

Hikâyeyle ilgili ufak bir tanıtım yapayım hemen;

Lise döneminlerinde geçecek olan, hoyrat, serseri, ve biraz da asi olan karakterlerimiz bu zamanda oldukça yanlış kararlar almaya açıklar.

Herbirinin ayrı bir hayat hikâyesi, ayrı bir sorunu var. Bu ficte zenginlik, lükslük veya pahalı şaraplar yok. Oldukça leş olacak sanırım. Leşlikten kastım, hayatlarının ne denli boktan olduğunu vurgulayabilmek içindi biraz da.

Bolca argo, küfür, seks ve iyi örnek oluşturmayacak diğer tüm olumsuzlukları barındırabilir, okumaya başlamadan önce önlemlerimizi alalım.

Masum bir hikâye değil ve olmayacak da. Dark işlerin kalemi olan kalbim softluğu kaldıramaz :)

Bir de dediğim gibi vminkook olacak ama yazarken bir kısım daha ağır basabilir. Mesela bazen taekook, bazen jikook, bazen ise vmin ağırlıklı olur, ama genel olarak üçlü tabiki. Aradaki o dengeyi tutturmaya çalışacağım.

Not: Hayır arkadaşlar, Tae ve Jungkook Jimin'in altını bezleyip ağzına emzik vermiyorlar. Öyle bir hikâye değil. Kafanızda birini uke yapıp diğer ikisini baskın yapacağımı düşünüyorsanız düşünmeyin. Hiç tarzım olmayan şeylerdir. Üçü de normal insan ve zaman zaman baskın, zaman zaman ise bottom olabilirler.

O zamaaan başlayalım!

Ha bir de unutmadan...

BTS GRAMMY ADAYLIĞI ALDI GURURLU BİR ANNEYİM 🤧😭😎🎉🎉

Meyus || VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin