4

3.7K 269 1K
                                    

Pov Clay
Dzisiaj znów nie mogłem się wyspać bo obudziło mnie pukanie do drzwi. Wstałem i podszedłem do drzwi i je otworzyłem. Sara ta głupia pizda pukała i mnie obudziła.

- na co tu przyszłaś? -;spytałem wkurzony bo mnie obudziła

- na pewno nie do ciebie - powiedziała chamsko dziewczyna

- w takim razie nic po tobie do nigdy - powiedziałem i zamknąłem drzwi z myślą że se pójdzie, ale oczywiście że nie mogła pójść bo znów zaczęła pukać.

Otworzyłem już naprawdę wkurzony.

- no czego?

- przyszłam do mojego chłopaka - powiedziała z uśmiechem ruda

- że co proszę? - spytałem prawie się śmiejąc z niej

- no do Georg'a

- na huj? Poza tym to nie twój chłopak - powiedziałem śmiejąc się, a dziewczyna westchnęła

- zgubił to - i podała mi jakiś zeszyt

- co to?

- jego pamiętnik chyba

Popatrzyłem na nią bo niby skąd ona to ma bo skoro to jest pamiętnik to jakiejś babie się nie daje?

- skąd to masz?

Dziewczyna się zawiesiła

- zostawił to w sali po ostatnich lekcjach

- ale ostatnie lekcje były przedwczoraj czemu mu nie dałaś wcześniej

No i dziewczyna nic nie odpowiedziała. Czyli albo to mu zabrała albo to serio znalazła i przeczytała i dopiero teraz oddaje.

- dobra dam mu to, a teraz daj ludziom spokój - powiedziałem i zamknąłem drzwi.
George już nie spał bo siedział na telefonie.

- kto pukał? - spytał młodszy

- pizda

- po co przyszła?
Rzuciłem w jego stronę zeszyt

- skąd ona to miała? - spytał i się zerwał szybko chowając zeszyt

- a kto wie przyszła dała i po niej

Chłopak się trochę speszył i nerwowo zaczął przeglądać telefon. Ja wróciłem do mojego łóżka również biorąc telefon w którym było 99+ powiadomień od Nicka. Chłopak mi spamił bym przeczytał wiadomość u góry bo to ważne.

Trochę skrolowalem do góry by znaleźć "tą ważną wiadomość" i tam pisało  "gościu jesteś gejem?' jemu się coś w głowie pomieszało.

Odpowiedziałem mu że nie i czemu pyta, a Nick wysłał mi zdjęcie jakiejś rozmowy, a dokładniej jego i Sary.

Na tym zdjęciu Sara wysłała jakieś zdjęcie które akurat było przycięte i nic nie mogłem zobaczyć, a pod nim pytanie do Nicka czy może się mnie zapytać czy jestem gejem. Na huj jej ta informacja? Nick mi napisał że lepiej gdybym nie widział zdjęcia więc żebym też nie pytał o to.

Wtf co tym ludziom dzisiaj kurde najpierw Srarusia przychodzi z jakimś zeszytem niby Georg'a, a potem George się dziwnie zachowuje i do tego Nick do mnie pisze czy jestem gejem Jezu ludzie. Leżałem zastanawiając się co innym odjebalo do puki nie podszedł i usiadł na moim łóżku George.

- Clay

- hm?

- nudzi mi się - powiedział brunet kładąc się na moim łóżku

- no to się rozbierz i pilnuj ubrania - powiedziałem lekko się śmiejąc.

Zawsze tak mi mama albo babcia mówiły kiedy im trulem dupę że mi się nudzi.

Love In Friend-Dreamnotfound- ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz