Μπαμ!Χτύπησα πάνω σε κάποιον. Και οι δύο πέσαμε κάτω στο πάτωμα. Σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα το αγόρι στο οποίο είχα σκοντάψει. Μπορώ να αναγνωρίσω αυτή την φιγούρα από χιλιόμετρα μακριά, ήταν ο Ντράκο Μαλφοι.
"Πρόσεχε που πηγαίνεις…" σήκωσε το κεφάλι μου και με κοίταξε "Α… εσύ είσαι"
"Κι εγώ χαίρομαι που σε είδα"
Δεν απάντησε. Σηκώθηκα από το πάτωμα και άρχισα να μαζεύω τα βιβλία μου. Δεν με βοήθησε απλώς σηκώθηκε σιγά σιγά και είχε μείνει παγωμένος να με κοιτάει. Μάζεψα όλα τα βιβλία που μου είχαν πέσει από τα χέρια.
"Εε… εγώ να πηγαίνω καλύτερα" είπε και έκανε ένα βήμα για να με προσπεράσει.
"Όχι, δεν έχεις να πας πουθενά" είπα και τον τράβηξα πίσω.
"Τι θέλεις από εμένα; "
"Θέλω να κάνω παρέα με τον κολλητό μου φίλο, τον Ντράκο, περίεργο πράγμα κάπου χάθηκε, μήπως τον έχεις δει πουθενά; "
Δεν απάντησε απλά με κοιτούσε επίμονα. Και εκείνη την στιγμή κατάλαβα τι ακριβώς συνέβαινε.
"Ώστε μου κρατάς μούτρα που είμαι στο Γκρίφιντορ, για αυτό είχες εξαφανιστεί από προσώπου γης;"
"Έπρεπε να είσαι στο Σλιθεριν. Και όχι στον χαζό-Γκριφιντορ"
"Νομίζεις ότι είχα επιλογή; Πιστεύεις πως άμα είχα την ευκαιρία να μπω στον κοιτώνα που φοίτησαν οι γονείς μου και τώρα βρίσκεται ο μόνος μου φίλος δεν θα την άρπαζα ;"
Χαμήλωσε το βλέμμα του και μουρμουρισε κάτι.
"Ντράκο άμα έχεις κάτι να μου πεις, πες το"
"Ωραία λοιπόν" πήρε μια βαθιά ανάσα "ναι πιστεύω πως δεν ήταν τυχαίο που μπήκες στον κοιτώνα του Γκρίφιντορ..."
Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό, πριν προλάβω όμως να του απαντήσω συνέχισε να μιλάει.
"Ξέρω ότι η μητέρα σου έτρεφε μια μεγάλη συμπάθεια προς τους Πότερ και για αυτό μουρμούρισες στο καπέλο όπως έκανε και ο Πότερ όταν πρωτοήρθε στο Χόγκουαρτς ότι δεν θέλεις να πας στο Σλίθεριν. Και έτσι μετά εντελώς τυχαία μπήκες στο γκρίφιντορ. Δεν με εξέπληξε το γεγονός ότι θέλεις να ακολουθήσεις το δρόμο που η μητέρα σου ήθελε για σένα. Και οι δύο ξέρουμε ότι η μητέρα σου ήταν μία προδότρια…"
Ο Ντράκο πήγε να συνεχίσει, αλλά δεν τον άφησα. Το πρόσωπό μου έχει πάει μία κόκκινη απόχρωση. Έσφιξα τις γροθιές μου, προσπαθώντας να ηρεμήσω. Δεν άντεξα άλλο. Έδωσα ένα δυνατό χαστούκι στο Μαλφοι που τον έκανε να σταματήσει.
YOU ARE READING
Επικίνδυνα μυστικά
FanfictionΤο καλοκαίρι τελείωσε . Μια ακόμα σχολική χρονιά ξεκινά. Όμως μια νέα παρουσία τραβά τα βλέμματα όλων. Μια νέα μαθήτρια, μια καινούργια μάγισσα έρχεται στο Χόγκουαρτς έτοιμη να ταράξει την ήρεμη, ας πούμε ζωή, των παιδιών και να αλλάξει πολλά. Πολλά...