Κεφάλαιο 5

468 38 5
                                    


Ο Ντάμπλντορ τελείωσε την ομιλία του. Και ύστερα το φαγητό μαγικά εμφανίστηκε στα πιάτα μπροστά μας. Δεν μπορούσα να φάω, δεν ένιωθα καλά. Κατά την διάρκεια του δείπνου δεν με προσέγγισε να μου μιλήσει ούτε ο Ρον, ούτε ο Χάρι ούτε και η Ερμιόνη. Ίσως δεν θέλουν να μου μιλήσουν τώρα που έμαθαν ότι κάνω παρέα με τον Ντράκο.

Η ώρα πέρασε, το βραδινό τελειωσε. Η Μαγκοναγκαλ φώναξε να πάμε στους κοιτώνες μας. Ακολούθησα λοιπόν τα άλλα παιδιά του Γκρίφιντορ. Ακολούθησα κάτι κορίτσια και μπήκα στο δωμάτιο μου. Βρήκα το κρεβάτι μου και τις αποσκευές μου. Έβαλα τις πιτζάμες μου και έκατσα στο κρεβάτι μου. Κάποια άλλα κορίτσια γύρω μου είχαν ήδη αρχίσει να κοιμούνται. Εγώ όμως δεν μπορούσα να κλείσω μάτι. Στριφογύριζα όλο το βράδυ στο κρεβάτι μου χωρίς να μπορώ να ησυχάσω.

Ξημέρωσε λοιπόν. Σηκώθηκα, ντύθηκα, έφαγα πρωινό. Και πήγα στα μαθήματα. Όλο το πρωί ήμουν μόνη μου. Κανείς δεν ήρθε ποτέ να μου μιλήσει. Το μεσημέρι πήγα για φαγητό στην τραπεζαρία έψαξα με το βλέμμα για τον Ντράκο στο τραπέζι των Σλιθεριν. Δεν ήταν εκεί. Σκέφτηκα ότι μάλλον με αποφεύγει, πράγμα που δεν θα με εξέπλησέ άμα ήταν αλήθεια.

Έφτασε η ώρα για το τελευταίο μάθημα της ημέρας. Πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα στην τάξη της κ. Μαγκοναγκαλ. Έκατσα σε ένα άδειο θρανίο στο βάθος της αίθουσας και ετοιμάστηκα για  το μάθημα.

"Λοιπόν αγαπητοί μου μαθητές, σκέφτηκα θα ήταν μια καλή ιδέα φέτος να αρχίσουμε την σχολική μας χρόνια με μια εργασία που θα σας φανεί πολύ ενδιαφέρουσα. Θα χωριστείτε σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Η κάθε ομάδα θα κάνει έρευνα για την μεταμόρφωση ενός ανθρώπου σε ένα ζώο της επιλογής της και στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα πρέπει η ομάδα αυτή να μας παρουσιάσει την εργασία της και να μας κάνει μια επίδειξη της μεταμόρφωσης"

Τα παιδιά άρχισα να μιλούν μεταξύ τους ζωηρά και ενθουσιασμένα. Πράγματι αυτήν η ιδέα φάνταζε καταπληκτική.

"Ησυχία, παρακαλώ" τα παιδιά σταμάτησαν αμέσως. "Τώρα θα χωριστείτε σε ομάδες τεσσάρων ατόμων. Θα επιλέξτε εσείς τα άτομα της ομάδας. Η μόνη συμβουλή που θα δώσω είναι να το σκεφτείτε καλά γιατί αυτή η εργασία θα επηρεάσει σε μεγάλο κομμάτι τον βαθμό σας"

Αμέσως όλα τα παιδιά σηκώθηκαν από τις θέσεις τους και άρχισαν να ψάχνουν ανήσυχα για να βρουν τους φίλους τους. Εγώ φυσικά έμεινα στην θέση μου. Δεν είχα φίλους να ψάξω να βρω.

Επικίνδυνα μυστικάWhere stories live. Discover now