ex love

120 19 25
                                    


"Ne yapmalıyım?"
Dean'in sorusuna karşılık Cas'in yapabileceği tek şey sessiz kalmaktı. "Yani, sana söylediği bariz ama muhtemelen sarhoş yani şu anda konuşmak pek doğru olmayabilir."

"Haklısın. Gitmeli miyiz?"

"Evet." diyerek ayağa kalktı Castiel. Güzel bir günün dramayla sonlanmasını istemezdi. Dean'le birlikte dikkat çekmeden çıkış kapısına adımlarlarken siyah saçlı bir kız önlerine geçti.

"Lana'nın halinden mi rahatsız oldun da kaçıyorsun?"

Dean bıkmışça bir nefes verdi. "Hayır. Sadece olay çıksın istemiyorum."

"Başka bir kız için ondan ayrıldığına bakılırsa olay çıkmasına hazır olursun sanıyordum."

"Tek istediğim mutlu olmak, Lana içinde bunu diliyorum. Şimdi izin verirsen odama döneceğim Meg." Dean kenara kaydığında kızda aynı şekilde hareket etti. Görünüşe göre bu işin peşini bırakmayacaktı. "Onunla konuş Dean. Seni sevdiğini biliyorsun, mutlu edebileceğini de. Gereksiz heyecanlar için böyle güzel bir ilişkiyi mahvetme."

Dean bu ısrarcı cümlelere cevap vermeyi reddederek uzaklaşırken Cas'de kızla herhangi bir muhabbete girmemek için nerdeyse koşarak çıktı. Tony ve Steve'e haber vermemişlerdi ama merak edeceklerini de sanmıyordu.
"Lana'nın arkadaşı mıydı, şu Meg denen kız?"

"Evet, en yakın dostu denebilir. Hiçbir zaman yıldızlarımız barışmasa da Lana'nın hatrına bana sataşmazdı." Belli belirsiz güldü. "Bu ayrılık onun işine geldi aslında, böylece benimle istediği kadar uğraşabilecek."

"Uğraşmak?" Cas tam olarak anlayamamıştı ve birinin Dean'e zorluk çıkarması hoşuna da gitmemişti.

"Basit şeyler, endişeye gerek yok. Üstesinden gelebilirim."

"Umarım." Yurt odasına doğru yürürlerken Cas bu tatsız konuyu uzatarak gecenin kalanını da harcamamaya karar verdi. "Eminim Tony Steve'i yine sarhoş etmeye çalışıyordur," dedi. Ki doğru olduğuna inandığı bir çıkarımdı, öylesine söylememişti. "Belkide Tony aşk sarhoşu olmuştur ve taktik uygulamaktan uzaktır." diye cevapladı Dean. "Çünkü ona vurgun olduğu apaçık ortada."

"En azından artık kıskançlığının bir sonu gelmiş olur, baştan beri asla ikna olmamıştın."

"Sence herhangi bir şekilde Tony'nin gay ya da gayliğe yakın tuhaf bir yaklaşımda olduğundan emin olmam rahatlatıcı mı? Çünkü benim açımdan değil."

"Steve'e vurgun olduğu apaçık demiştin!" Cas şikayetçi bir tavırla söylendi. Hala Tony'yi kıskanması tuhaf geliyordu.

"Belki öncedende sana vurgundu ama farkında değildi, sevgiye inanmadığı için."

"İğrenç," yüzünün buruşmasına engel olamadı. "Ayrıca abartı. Bilhassa böyle yapıyorsun."

"Belki de." Dean yüzündeki sırıtışla omuz silkti. "Belkide aşırı kıskanç ve baskıcı psikopatın tekiyimdir."

"Belkide bana öylesine aşıksındır ki kaybetme korkun yüzünden olanları net göremeyip zihninde senaryolar kuruyorsundur." bunu nasıl kısa sürede düşünüp dile getirdiğini bilmiyordu Cas ama memnundu. Birkaç hızlı adımla öne geçti ve odanın kapısını açtı, ardından da lambayı.

"Bir şey yemek ya da içmek ister misin?" diye sordu. Bir şeyler hazırlamaya oldukça üşeniyor olsa da iyi bir ev sahibi olmalıydı.

"Üzerimi çıkarıp yatmak istiyorum, eğer aklında başka bir plan yoksa."

"Yok." Saniyesinde cevapladı Cas. Beyninin uyumak dışında aktivitelere gitmesini istemezdi. "Hadi yatalım o zaman."

Dean sadece baksırıyla kalana kadar -fazla rahat tavırlarla- soyunduğunda hala ayakta dikiliyordu Castiel. Hızlı bir düşünme ardından sadece üzerindeki gömleği çıkararak yatağa uzandı, Dean'in kolu anında bedenini sarmaladı.

"Benden çekiniyor olamazsın değil mi?" mırıldanarak sordu. "Yoksa her zaman mı pantolonunla uyursun?"

"Bazen." İyi bir yanıt olmasada elinden başkası gelmiyordu. "Bir şarkı söylesene," diye ricada bulundu. "Sesin çok güzel."

"Bana aşık olduğunu biliyordum."

"Şapşallığı bırak." İstemsizce gülümsedi. Dean'le olmak güzeldi, her şeye rağmen. Elini elinin üzerine götürdü ve parmaklarını onunkilere doladı. "Huzursun, gerçekten. Nasıl bir günah böylesine huzurlu ve mutlu hissettirebiliyor?"

Dean cevap vermedi fakat birkaç saniye sonra güzel sesiyle şarkı söylemeye başladı, daha önce hiç duymadığı. Sözleri çok anlamlıydı ve Dean'in söylüyor olması daha da mükemmel hale getiriyordu.

"Seni seviyorum." diye düşündü, belkide fısıldadı emin değildi. Tek emin olduğu; söylediği cümlenin hayatındaki en gerçek cümle olduğuydu.



Paslanmış ve hikayeyi biraz unutmuş ters şeyler yazmış olabilirim çünkü tekrar okumuyorum. Umarım oy ve yorum gelir

Seviyorum sizi 🌼💜

Dean'in söylediği şarkı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

platonic //destiel (ASKIDA ❌) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin