البارت الحادي عشر ❤️

621 58 103
                                    

شكراً لأنك أحببتني .....
ومن وجودك حرمتني.....
وبمنتهى الرّقة تركتني.....
وبنفس الدّقة ذبحتني....... 💖

صدم قاسم بشدة من ما قالت نور ...... هذا اعتراف صريح منها انها تحبني .... يا الهي ما هذا الشعور الذي اشعر به الآن ..... اذن انا هو الشخص الذي تحبينه يا نور ..... ماذا افعل يا الهي انها اختي الصغيرة..... ولكن ما هذا الشعور الذي اشعر به تجاههها ......
قاسم لنور : ازاي يا نور بتحبيني.... احنا اخوات
نور بغضب من هذه الكلمة : لا يا قاسم احنا مش اخوات ......
قاسم بهدوء : يا نور انت لسة صغيرة.... اكيد دا تهور بس انت مش عارفة .... يعني اييه بتحبي شخص اصلا ........
نور وهي تنهض من جواره بغضب : قاسم انا مقولتلكش حبني ..... القلب مش باليد يا قاسم ..... وانت شايفني اختك وبس ..... يبقي خلاص يا قاسم ..... انا كمان هشوفك اخويا زي باقي اخواتي ..... وانت يا قاسم حاول ميبقاش في احتكاك بينا كتير ...... علشان يبقي سهل عليا ان انا انساك ....... ثم استكملت بحسرة .... يا اخويا 💔

غادرت نور وتركته وحده وهو جلس يفكر بها لماذا قال لها هكذا ..... علي الرغم من انه كان غاضب بشدة .... من فكرة انها تحب شخص ما ......

هل انتهت قصتهم هكذا .... وبالفعل سوف تستطيع نور نسيانه كما تدعي .... ف لنري يا سادة هل ستستطيع نسيانه ام لا .... انا اعتقد انها سوف تعاني كثيييرا ..... فالرياح تأتي دائما بما لا تشتهي السفن .......💔💔

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
فإذا وقفت أمام حسنك صامتاً.....
فالصمت في حرم الجمال جمال.....
كلماتنا في الحب تقتل حبنا ....
إن الحروف تموت حين تقال.....💖
نزار قباني .......
وبعدما ارتاحوا جميعا من هذة الرحلة ..... في الشاليه الخاص بهم ...... خرجو جميعا لكي يستمتعوا بيومهم .......
ادهم ؛ يلا يا شباب .....احنا مش هننزل البحر ولا اييه ......
عمر : لا طبعا هننزل .... يلا
وعد الام : عمر انا عايزة انزل البحر ....
عمر بغضب: نعم يا روح ماما .... تنزلي اييه .... دا انت عايزة تنضربي بقي صح ..... اظبطي يا وعد علشان مزعلكيش .......
وعد وهي تضرب قدميها في الارض كالاطفال : اوووووف .... امااال انا جاية لييه يعني ..... لازم استمتع بوقتي ....
لمياء : اه طبعا .... واحنا كمان عايزين ننزل .... هنروح شاطئ نسائي .....
احمد بحدة : لا يا لمياء .... الموضوع خلص خلاص ..... متفتحهوش تاني ......

وبالفعل اتجه الشباب لكي ينزلوا إلي البحر ..... والبنات يجلسون امامهم علي الشاطئ ..... وكل واحدة منهم مغتاظة بشدة ....

احد البنات علي الشاطئ : واااااو .... شوفو يا بنات الاسود اللي نزلوا البحر دوول ...... يجننوا .... وخاصة ابو عضلات دا .... وكانت تقصد ادهم ...

احدي صديقاتها : اه دول مزز اوووي ..... ولا الشاب اللي جانبه دا اييه فظيع يدوب الواحد ...... وكانت تقصد عمر ......

صديقة آخري لهم ؛ الصراحة ....كلهم أحلي من بعض .... انا لو اطول اتجوز الخمسة دول كنت اتجوزتهم ......

عشقت آية (الجزء الثاني ) الرواية الاولي .... من سلسلة ....العشق الابدي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن