البارت السابع عشر ❤️

581 53 48
                                    

أنت الجمال وتاجه وأنت القمر وسراجه، وأنت الذي محتاجه يا حاجتي لعيونك..........♥️♥️

ادهم بصدمة : انت متاكد من الكلام دا ......
الدكتور ببعض الخوف : ايوة حضرتك انا متاكد .....

اغلق ادهم الفون في وجهه بغضب .......

ادهم بحزن شديد لنفسه : طيب انا اعمل اييه دلوقت.... ازاي هستحمل اشوفها تعبانة .....  لو حصلها حاجة ازاي هعيش من غيرها ...... يااااااارب

وكان ادهم يجلس في الاسفل بمفرده ...... فكان الوقت قد تاخر بعض الشيئ وصعدوا جميعا للنوم ........

في غرفة وعد وعمر ......

وعد وهي تتجه نحو الباب : انا هنزل تحت يا عمر هجيب مياه من تحت ..... علشان المايه اللي هنا خلصت .....

عمر بعشق: طيب متتاخريش عليا يا حبيبتي ....♥️♥️♥️

وعد بحب : حاضر مش هتاخر .......

ونزلت إلي الاسفل وجدت ادهم يجلس بمفرده ..... وعلي وجهه علامات الحزن الشديد ...... فضاق صدر وعد بشدة من منظره هذا .......

وعد بخوف وقلق : ادهم مالك .....

ولكن لا رد .........
وعد بصوت عالي بعض الشيئ : ادهم انت معايا .......
ادهم بانتباه وحزن : نعم يا وعد ..... بتقولي حاجة .....
وعد بخوف : بقولك مالك ..... في حاجة ولا اييه .......
ادهم بحزن : لا مفيش اطلعي نامي انت بس ..... متشغليش بالك .....

وعد بخوف : ادهم بالله عليك ماتقلقني اكتر من كدا ..... قولي في اييه

ادهم بحزن شديد : آية يا وعد ......
وعد بخوف : مالها آية ......
ادهم بحزن : الدكتور اتصل بيا النهاردة وقالي انها فعلا طلع عندها الكرونا ......

وعد بصدمة وخوف : ايييييه .........
ادهم : هو دا اللي حصل يا وعد ...... انا مش عارف اتصرف ازاي ..... يااااااااارب

بينما عمر في الاعلي عندما تاخرت وعد بالاسفل .... نزل اليها ليري اين ذهبت هي ...... فوجدها تجلس علي الارض وادهم امامها علي الاريكة وعلامات الحزن بادية علي وجوه الاثنين ......

عمر باستغراب وقلق : في اييه مالك قاعدين كدا لييه .........

نظرت اليه وعد نظرة حزن والدموع تملأ عينيها ..... وكأنها تحسه ان يحتضنها .......

ففهم عمر ما تريده ...... اتجه اليها سريعا واحتضنها ...... وما ان قام باحتضانها  حتي نزلت دموع وعد بغزارة ..... وكأنها كانت تنتظر هذا الحضن .......

عمر بعشق : اهدي بقي يا حبيبتي ..... اييه بس اللي حصل خلاكي تعيطي كدا ......

وعد ببكاء وشهقات : آية يا عمر آية ......

عمر بحنان : مالها آية بس ......
وعد ببكاء : طلع عندها الكرونا فعلا ......

صدم عمر وحزن بشدة عليها ..... ولكنه قام باحتضان وعد اكتر ليخفف عنها حزنها ...... وقام بالتخفيف عن اخيه ادهم ايضا ......

عشقت آية (الجزء الثاني ) الرواية الاولي .... من سلسلة ....العشق الابدي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن