البارت الثامن عشر ❤️

588 51 91
                                    

أحبك وافي مخلص أحبك حتى في غدرك أحبك لو تواصلني وأحبك لو تجافيني..........♥️♥️

وجدت ابرار كف خماسي ينزل علي وجهها ....... فوقعت لاثره ارضا ..........

نظرت له ابرار بصدمة ...... كيف له ان يفعل هكذا فهو عشقها ...... كيف له ان يقوم بضربها .....

عدي بغضب منها : القلم دا بقي علشان انتي غبية ..... روحي صدقي اي كلام يتقالك ماشي يا ابرار ..... طول ما انت كدا مش هتنفعي ..... فين ثقتك فيا ..... بلاش ثقتك فيا ..... فييين ثقتك في نفسك .... رددددددي عليا ...... انتي ليييه كدا ليييه غبية كدا .......بقالك فترة وانتي مش مظبوطة معايا ..... قولت يمكن علشان عمتو تعبانة ولا حاجة ولما تتعافي ان شاء الله هترجع زي ما كانت ..... اتاريكي في عالم تاني خالص ..... فين عقلك وانتي بيتقالك الكلام دة ...... لا وتصدقيه كمان ...... بصي اما تتعدلي وتفكري بعقل ابقي تعالي كلميني يا ابرار ......

ثم تركها وخرج من الغرفة باكملها دون كلمة اخري ...... وابرار تجلس علي الارض تبكي بشدة ..... انها كانت تخشي ان يكون عدي لا يحبها بالفعل .... ولما قالت له عن شعورها هذا قام بضربها ......

ابرار بحزن وبكاء لنفسها : ليييه يا عدي انا عملتلك اييه علشان تضربني ..... حراااام والله اللي بيحصل فيا دة ...... من ساعة ما البنت دي قالتلي كدا وانا مش بنام ...... يااااااااااارب 💔💔

بينما عدي نزل للاسفل وهو غاضب بشده ...... فعشقه لا تثق به كيف ........ كيف لها ان لا تثق به .... فالحب اساسه الثقة ...... اذا اختفت الثقة اصبح الحب كالبيت بلا اساس ...... مهدد بالانهيار في كل دقيقه تمر عليه ...... هو عنده حق في هذا...... ولكنه كان يجب ان يتعامل معها ببعض التفاهم وان يغضب منها ويقاطعها ...... دون ان يقوم بضربها............

آسر ل عدي : مالك يلا في اييه .....

عدي بزهق : مفيش يا آسر .....
آسر ببعض الحدة ؛ بقولك في اييه تقول علي طول .... مش تقولي مفيش وكلام اهبل من بتاعك دا ....

عدي ؛ مفيش مشكلة بس حصلت ......
آسر بهدوء: علي فكرة انا مش هقول تاني قول في اييه لان المرة الجاية ..... مش هيبقي باللسان .... واظن انك فاهمني .....

عدي بخضة : خلاص يا عم خلاص هقولك .....

وبالفعل قص له عدي ما حدث بينهم ......

آسر بهدوء : انت مقتنع انك مغلطش لما ضربتها .....

عدي بغضب : نعم غلطان كمان لييه بقي ان شاء الله .... هي اللي معندهاش ثقة فيا يا آسر ..... يعني لو حد بعد كدا جابلها شوية فتوشوب ليا ولا حاجة .... هي طبعا هتصدق. ما هو بقي مفيش ثقة .... الثقة عندها صفر ......

آسر : يا ابني افهم بس ..... عمر ما كان الحل بالضرب يا عدي ..... اديك شايف وفاكر اللي حصل زمان بيني انا واية ..... ولحد دلوقت العلاقة بينا بايظة خالص. .... ليه دا كله علشان انا ضربتها .... صدقني انت غلطك كان اكبر من غلط ابرار ......

عشقت آية (الجزء الثاني ) الرواية الاولي .... من سلسلة ....العشق الابدي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن