لَيْتَني أَسْتَطيع أنْ أحْتَفِظَ بِكِ لِي وَحْدي...
لَا أَحَدَ يَرَاكَ غَيْري...!
أَعْذُر أَنَانيَتي...
فأَنَا أَعْشَقُ مَا أَمْلُكَهُ...
وَأَنْتِ جُزْءٌ منّي...!
أي أَنَا أَعْشَقُكِ.......♥️♥️ادهم بصدمة وخوف عليها : اييييه فحص كرونا ...... ليه يا آية انت شاكة في حاجة يا حبيبتي ....
آية بتعب وارهاق : يا ادهم والله انا ما قادرة اتكلم خالص ..... اتصلي بالدكتورة وخلاص .....
ادهم بقلق : حاضر يا آية ثواني بس وهتكون هنا باذن الله ...... ♥️♥️
وبالفعل قام ادهم بالاتصال بالمشفي لكي يقوموا بارسال طبيبة سريعا ......
ولكن جاء طبيب ليست طبيبة ..... سمح الحراس للطبيب بالدخول للفيلا .....
عندما دخل الطبيب إلي الفيلا ......
عمر باستغراب : اييه دا يا دكتور مين طلب حضرتك .....
الدكتور باحترام وعملية : ادهم بيه هو اللي طلب دكتور من المشفى علشان يعمل فحص كرونا .... وانا اللي جيت ....
وعد بصدمة : نعم فحص ايه ....
الدكتور باحترام؛ فحص كرونا يا وعد هانم .....
عمر بهدوء وهو يحاول التحكم باعصابه : اسمها مدام عمر اللمعي مش وعد تمام ( انت في اييييه ولا في ايييه انت عايز لطامة بالكهرباء 😂😂🤦♀️🙆)الدكتور ببعض الخوف : خلاص يا عمر بيه آسف ....
احمد بقلق :, مين اللي عايز يعمل فحص كرونا يا دكتور .....
الدكتور : انا مش عارف والله .... بس علي ما اعتقد انها المدام علشان ادهم بيه طلب دكتورة ..... بس مفيش دكاترة في المشفي .....عمر ببعض القلق : تمام اتفضل انت اطلع فوق ......
وبالفعل صعد الطبيب إلي الاعلي ...... وكان الجميع في صدمة وقلق ..... وخاصة وعد والاولاد ..... وخرجت آية الصغيرة لكي تجلس بالخارج ....
وبعدما صعد الطبيب للاعلي ....... ودق عمر باب الغرفة ..... خرج ادهم واغلق الباب وراءه ..... وعندما وجد أنه طبيب وليس طبيبه ...... غضب بشدة من هذا .....
ادهم بغضب : هو انا مس طلبت دكتورة ...... انت جاي تهبب ايه هنا ......
الدكتور ببعض الخوف : يا ادهم بييه والله الدكتورة مش موجودة ..... واخدة اجازة وضع حضرتك .....
ادهم بغضب : يعني هي حبكت تولد دلوقت يعني ......😂😂😂🤦♀️
الدكتور بخوف: وانا مالي يا فندم بس ... دي حاجة مش بايديها .....
ادهم بغضب: خلاص خلاص ..... علمني بيتعمل ازاي وانا اللي هعمله ليها .....
الطبيب باحترام : تمام يا ادهم بييه ..... كدا كدا احنا هنعمل للبيت كله فحص كرونا ..... طالما في اشتباه في حالة في البيت لازم نعمل للكل .....
ادهم بتفهم : تمام ..... اعمل ل عمر ..... وانا اشوفك وانت بتعمله .....
وبالفعل اجري الفحص علي عمر ..... وتعلم ادهم منه كيفيه اجراء الفحص ..... ودخل الي آية وقام باجراء الفحص لها ..... تحت خوفه الشديد عليها ..... فهي روحه ..... هل للانسان ان يستطيع العيش بدون روحه ........ ♥️♥️
أنت تقرأ
عشقت آية (الجزء الثاني ) الرواية الاولي .... من سلسلة ....العشق الابدي
Romansوفي جو من الفرح والسرور يقف الجميع والابتسامه تزبن وجوههم جميعا فهذا هو اليوم الذي ينتظرونه جميعا من زمن بعيد فقد مروا بالكثير من العقبات والمشاكل التي حاولت ان تعيقهم حتي لا يصلوا الي هذا الهدف هدف تكوين عائله كبيره محبه عائله ادهم اللمعي ❤