Koşuyorum, yıllarca hasret kalmışçasına. Sadece koşuyorum. Çünkü elimden başka bir şey gelmiyor. Koşuyorum çünkü, eğer durursam bana zarar vereceğini biliyorum. Durmak istemiyorum.
Yavaş yavaş nefesim tükeniyor, vazgeçmek istemiyorum. Ne olursa olsun koşmam gerekiyor. Ölmek istemiyorum, ölmek için çok gencim.
Çok yakınımda, hissediyorum. Korkunç ve kısık sesli hırıltıları tüm bedenimi titretiyor. Son kalan enerjimle daha hızlı koşmaya başlıyorum. Hırıltı sesleri yavaş yavaş azalıyor. O şey, benden uzaklaşıyor.
Duruyorum.
Soluklanıyorum bir süre. Sesler hâlâ gelmiyor. Beni bıraktı mı bilmiyorum ama korkuyorum.
Tekrardan koşmak istiyorum. Işık çok uzak değil, yetişebilirim. Bu yüzden koşuyorum. Sadece koşuyorum. Nefes almaya devam edebilmek için başka bir çarem yok. Daha hızlı koşuyorum, daha da hızlı.
Bu sefer bir şey bedenimi sarıyor. Durmamı sağlıyor. Hırıltılı sesi duyuyorum tekrar. Bedenimi saran şey beni kendine çekiyor. Kurtulmak için direniyorum. Olmuyor. Bedenimi saran şeyin dal parçaları olduğunu fark ediyorum. Derimi kesiyorlar ama canım acımıyor.
Uyuşmuş gibiyim, sadece korkuyorum.
Dallar beni ışıktan uzaklaştırıyor. Korkuyorum. Işığa gitmek istiyorum ama karanlığa sürükleniyorum.
Hırıltı. Gittikçe daha yoğun bir şekilde dolduruyor kulaklarımı. Kulaklarım çınlıyor. Başım ağrıyor. Sadece gitmek istiyorum. Işığa gitmek istiyorum.
Yoruluyorum gittikçe. Direnmekten yoruluyorum. Tüm enerjim bitiyor, tamamen tükeniyorum. Her şey kararıyor. Gittikçe daha da kararıyor.
Etrafımı göremiyorum artık. Gözlerimin açık olduğunu biliyorum ama kapatmış gibiyim. Sadece, sadece ışığı görüyorum. Hâlâ orada kendini belli ediyor, pasparlak.
Fakat soluklaşıyor yavaş yavaş. Korkuyorum. Tek ışığımın kaybolmasından deli gibi korkuyorum.
Korktuğum başıma geliyor. Işık tamamen kayboluyor.
Artık her yer tamamen karanlık.
_____
Bir haftaya yetiştirebşlirsem mi? Aynı günde yayımlamak ne demek🤦
Eveeet yeni bir fic ✌🏼
Yine korku, yine ölüm, yine değişik şeyler... Bir defa da sakin fic yazsan olmaz Changs 🤦
Tüm bölümler böyle olmayacak bu arada. Muhtemelen kurguyu tamamen oturtana kadar iki bölümde bir bu şekilde yazacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Nightmare (HyunHo)
Fanfiction"Bay kâbus geldi, seni götürecek. Bay kâbus geldi, etini kesecek. Bay kâbus senin ruhunu yiyecek. En fazla nereye kaçabilirsin ki?" Yetişkin içerik: Kan, gerçeklik dışı varlıklar ve olaylar. Düşük miktarda cinsellik.