Capitolul 3 - Noua mea prietena

148 7 2
                                    

A doua  zi ,eu și mama ne -am hotărât sa mergem la cascadă pentru a ne răcori puțin.  Credeti - ma e foarte mult de mers . Dar asta este , este unul dintre locurile  mele preferate și nu as putea sa dau cu piciorul ofertei ăstea , deoarece  mama nu prea mă duce acolo fiindcă cum am zis , este mult de mers .  Ajungem acolo și întâlnim  cu o ursoaica care bea apa din cascada , iar când ne -a văzut a fugit . Chiar nu înțeleg de ce a fugit ,fiindca și eu sunt un ursuleț  iar mama nu i - ar face nimic. Oare arat eu nasol?

- Mamă,  sunt așa urat de a fugit acea fata ?

- Nu puiule  ,tu ești cel mai frumos urs ! Acea ursoaica  a fugit fiindcă s-a speriat  .
"Sper sa o mai revad" spun eu un gând.

Suna ciudat dar chiar mă gândeam de ce a fugit , nimeni nu i - a făcut nimic și mna...

Ziua la cascada a fost una frumoasa , am ras cu mama și ne-am distrat de minune !

Spre drum spre casa :

- Mamă, oare cum o chema ? Milla, Milda,  Dori....

- Nu știu Bruno, de unde sa știu ? Orice numa poate avea .

- Pot presupune  ca m-am făcut o prietena nu ?

- Mpoate. .. spune mama  râzând puțin.

O vei mai revedea , sunt sigură.  Te-ai distrat ?

- Da mamă  , de minune ! Te iubesc, nu uita asta  ! ❤

- Și eu , Bruno.

Ajungem în bârlog cu bine , unde mama mă alinta și pupa non - stop . Nu mă întrebați fiindcă asta  nu știu. 

- Noapte bună , mamă !

- Noapte bună !

Inima de ursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum