Medya: Miley Cyrus- Angels like you
Keyifli okumalar~~~
Genç adam kulağına gelen ilahi sesle ormanın içine ilerlemeye devam etti. Öylesine etkileyiciydi ki kendini durduramıyordu. O sesin sahibini görmek istiyordu. Ses,onu çağırıyordu. Orman sanki yeniden hayat buluyor yeniden doğuyordu.
(Flowers in hand waiting for me)
(Elinde çiçekler beni bekliyor.)(Every word in poetry)
(Şiirde ki her kelime)Oldukça yaklaşmıştı. Ses, ormana yayılmış her bir tınısında ağaçlar da ona eşlik ediyordu. Bu inanılmaz bir andı.
(Won't call me by name,only 'baby')
(Bana ismimle hitap etmeyecek,sadece bebeğim)Sonunda sesin sahibini gördüğünde bir an hayran kalmadan edemedi genç adam. Beline kadar gelen kızıl kıvırcık saçlı bir kız dans ederek şarkı söylüyordu. Her bir hareketinde saçları da onunla uçuyor kuşlar, tavşanlar ve bir çok hayvan da ona eşlik ediyordu. Ağaçlar dallarını kıza doğru eğmiş sanki hareket ediyorlardı. Havada büyülü bir aura vardı. Sanki o sese dokunabilirdin. Genç adam bu görüntü karşısında ilk başta şaşırsada sonradan kendini toparlamış , kızı izlemeye devam etmişti. Kızın üstünde askılı beyaz bir elbise vardı. Bembeyaz teni ve o mavi gözleriyle o kadar insan üstü görünüyordu ki bu kızın kim olduğunu merak etti. Genç adam, ilk kez bir kızla gidip tanışmak istedi. Ama bu anı bozmak istemiyordu.
(Baby,angels like you can't fly down hell with me)
(Bebeğim, senin gibi melekler benimle cehennemden aşağı uçamazlar.)Kızın sesi yükseldikçe çevresinde ki her şey ona tapıyordu sanki. Parmak uçlarına yükseliyor, dönüyordu. Bir kuğu kadar zarifti. Kızı dinledikçe o da sanki kendinden geçiyordu. O an neden orada olduğunu sorgulamıyordu , sanki yaptığı en doğru şey buydu.
Kız göle doğru ilerlemeye başladığında dikkatle izlemeye devam etti. O an gördüğü şeye inanamadı. Kızın gücünü çözememişti.
(I'm everything they said I would be)
(Ben olacağımı söyledikleri her şeyim)(La la la)
(La la la)Kız ellerini göle doğru havaya kaldırdığında gölde ki su yükselmiş şarkıya uyum sağlayarak ahenk içinde süzülüyor,kıvrılıyordu. O kız bunları sesiyle mi yapıyordu? Saçları uçuşuyor, gölde ki balıklar zıplıyor, kırlangıç kuşları ona eşlik ediyordu. İnanılmazdı.
(I'm everything they said I would be)
(Ben olacağımı söyledikleri her şeyim)Kız göle doğru giderken arkasından açan çiçeklerin farkında mıydı merak etti genç adam. Kız ellerini elbisenin askılarına getirdiğinde ne yaptığını anlamaya çalışarak bakmaya devam etti. Kız askıları omuzlarından sıyırdı ve yere düşmesine sebep oldu. Genç adam gözünü bile kırpamazken saklandığı ağaca yaslandı ve eğlenen bir ifadeyle izlemeye devam etti. O kadar güzel bir fiziği vardı ki, şuan kendini durdurmakta zorluk çekse de kalıp izlemek istiyordu.
Kız göle girerken su kızın etrafını kalkan gibi sarmıştı. Öylesine zarif ve asildi ki prenses mi acaba diye düşünmeden edemedi.
Kız tüm gün şarkı söyleyip neşeli kahkahalarla dans etti. Genç adam ise tüm gün onu izledi.
~~~
Kızımızın söylediği şarkı medya da var. Kesinlikle bir dinlemenizi tavsiye ederim.
Bu kurgudan oldukça ümitliyim. Umarım tanıtım bölümünü beğenmişsinizdir.
Vote+yorum please.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞE BULANMIŞ BEDENLER (BİTTİ)
Fantasi"Bu diyarı değiştirelim sevgilim." Dudağına doğru fısıldayarak devam ettim. "Bu krallıkları yerle bir edelim." ***** Bir sese, bir müziğe, bir şarkıya ne kadar tapabilirsiniz? ***** Bir kızın ne kadar değişebilec...