GÜZEL KADINLAR HEP AĞLAR...
Gitmek mi? Gidemezdim... İstesem de artık ondan gidemezdim. Ben kimi kandırıyordum. Dizlerimin üstünde ona bakarken hiçbir şey söylemeden bakıyordu. Bakışları sertleşirken telefonun çalmasıyla açması bir oldu. Söyle dediğinde karşı taraftan nasıl bir cevap geldiyse geliyoruz demişti. "Ne?" Diye sorduğumda bana bakmaya devam ediyordu. Nedense hiç iyi şeyler hissetmiyordum.
"Kardeşin kaçmaya kalkışmış..." Ekin mi? Kocaman olan gözlerimle ona bakarken hemen yataktan çıktım. "Neden?" Sorumun devamını getiremeden cevap aklıma geldi. "Bana... Bana bebeği istediğini söyledi. Bense aptal gibi ondan uzaklaştım. Aman Allah'ım benim de bebeği istemediğimi düşünmüş olmalı. " Kendi kendime konuşurken gözlerine bakıp nerede diye sordum. Ona ne çok soru sormuştum. "Arka bahçede arka taraftan çıkış olabileceğini düşünmüş olmalı." Devamını getirmesine izin vermeden koşarak odadan çıkmıştım. Kardeşim kötü zamanlar geçirdiğini unutup Şahin'e uğraşıyordum. Ben gerçekten kötü bir ablaydım.
Nefes nefese bahçeye çıktığımda Ekin sandalyede oturuyordu. "Ablam..." Yanına gidip diz çöktüğümde başını kaldırmadı. Karnında birleştirdiği ellerini tutarak öptüm. "Güzelim neden kaçmaya kalkıştın burası senin için en güvenli, liman olduğunu bilmiyor musun?" Başını salladığında korumalara bakıp gidin demiştim. "Kalk içeriye gidelim burada hasta olacaksın."
"Hayır! İstemiyorum. Bebeğimin istenmediği bir yerde kalmayacağım." Hissettiğim hareketle başımı çevirdim. Şahin orada durmuş bize bakıyordu. "Ablam, canımın içi senin can parçan benim canımdır. Sana sinirlendim ellerim kırılsın ki sana vurdum ama bu demek değil ki seni ve bebeği istemiyorum. Ben bir karar verdim sana hiçbir şeyi zorla yaptırmayacağım. O adamla artık evlenmek zorunda değilsin hatta onu artık görmen bile gerekmeyecek. Şahin abin onu senden ve yeğenimden uzak tutacak inan bana bu bebeği bizde çok istiyoruz."
"Yalan söylemiyorsun değil mi? Bebeğimi aldırmaya kalkışmayacaksınız? Abime varlığından bahsedip canını tehlikeye atmayacaksınız..."
"Hayır, güzelim sana yemin ediyorum. Yeğenimin ilk tulumunu ben alacağım hatta her şeyin ben alacağım sana söz veriyorum." Bana sarıldığında bende sıkıca sarılıp kokusunu içime çektim. Bana bu denli ihtiyacı varken nasıl olur da onu yalnız bırakırdım. "Hadi kalk içeriye gidelim." Ayağa kalktığımızda üstüme baktı. "Abla yeni banyodan mı çıktın?" Tabi ya banyo... "Evet, hatta gidip sende yap sonra akşam yemeği yiyelim olur mu?" Ekin tamam dediğinde el ele içeriye girmiştik. Şahin arkadan gelirken kardeşime bir saat içinde inmesini söyledim. Ekin göden kaybolurken dolan gözlerimi silerek arkamda hissettiğim Şahin'e döndüm.
"Bir şeyler yapmalıyız Şahin, abim öğrenirse iyi demez kardeşim korktuğu kadar var,, abim gerçekten agresif bir adamdır." Kötü şeyler olmasına izin vermeyecek olsam da yine korkuyordum. Şahin beni kollarının arasına aldığında bana zaafı olduğunu düşündüm. Bana kıyamıyor gibiydi. Elleri saçlarımda dolaşırken elimin altındaki kalp atışına odaklanmaya çalışıyordum.
"Sana söz veriyorum Mavi, bu işi batırdığım gibi temizleyeceğim. Kardeşin... Ekin için elimden geleni ardıma koymayacağım." Sözüne güvenmiyordum. Ona inanmıyordum... Bir zamanlar böyleydi ama artık ona hem güveniyor hem de inanıyordum. Yardım edeceğim diyorsa illa edecektir. Başımı kaldırıp ona gözü yaşlı buna mecbursun diyebildim. Bunu söylerken de çocuk gibi omuz silkmiştim. Bu hareketime gülümseyince bende gülümsemiştim bu halimle bile beni güldürebiliyordu. Şahin birini aradığında ne yapacağını anlamaya çalışmıştım. Şahin kuzenini arayıp acil buraya gel dediğinde karşı taraf kabul etmiş olmalı ki akşam yemeğine bekliyoruz demişti. Telefonu kapattığında meraklı gözlerle ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTSAK 🚬 BİZE SEN KALA 3
AçãoMafya ve Aşk masalı devam ediyor... MAFYA Ve AŞK 5 Komiser yardımcısı bir kadın ve Mafya'nın hiç başlamaması gereken aşk oyunu! Adam sorar: kaçınız çıplaklığınıza güvenmek yerine karakterinize güvenecek kadar kadınsınız? Kadın cevap verir: kaçınız ç...