Egy szobában két ember beszélget a kanapén. Egy 14 év körüli lány, és egy 50-es éveiben járó férfi.
-Elmondanád a képességed Fuyumi lányom?
-Tavaly nyár óta egy nagyon furcsa dologra lettem figyelmes. Éppen azon a napon halt meg a kutyám. Mikor a tetemet vittem ki a szemetesbe, észrevettem hogy valaki a nevemet mondja.
A zsákban lévő kutyát kizártam a sorból, mert csak halott emberekkel tudok kommunikálni. Hátranéztem, de nem volt ott senki. Bedobtam a becsomagolt hullát a kukába, majd forgattam a fejem. Egy kisegeret láttam magam előtt. Eléggé megilyedtem, mert nem volt megszokott hogy egerek mondják előttem a saját nevemet. Először azt hittem képzelődök, de nem. Az egér tényleg ott volt, és folyamatosan a nevemet harsogta. Én tátott szájjal figyeltem, majd berohantam a konyhába. Elmondtam apámnak mi történt, és a válasz nagyon feldobott. Azt mondta, kifejlődött a másik képességem. Megértem, amit az állatok mondanak nekem. Ennyi lenne a két képességem.
-Ez valóban érdekes.
-Kérdezhetek valamit?
-Mire vagy kíváncsi?
-Nem kötekedésből, de miért tetszett ide eljönni?
-Beajánlottak téged a UA hősképző gimnáziumba.
-Ez most komoly?! Azt hallottam, hogy a nagy hősök is ott tanultak.
-Természetesen komoly. A te döntésed, hogy akarsz e a UA-be tanulni.
-Persze, hogy akarok. Csak a szüleim...
-Velük már lerendeztem a dolgot telefonon. Felhívtam őket, és engedélyezték.
-Királyság!Fuyumi szemszöge:
Te jó ég. Beajánlottak a legjobb hősképzőbe. Ahh..baromi sok munka vár rám.
-Az írásbeli tesztet ma írod. Pontosan délután 4-kor. Az iskolában lesz egy gyakorlati vizsga. Ha azon is megfelelsz, akkor már hivatalosan az iskola diákja vagy. Érthető?
-Igen!
-Helyes. A viszont látásra Fuyumi lányom.
-V-viszlát... - bámultam leendő tanáromat, ahogy kisétál a nappaliból-
Apa öt perc múlva hazajött. Egy nagy zacskó kaja volt nála, amit a bevásárlásról hozott.
-Szia! Képzeld, beajánlottak a UA hősképzőbe! Ma volt itt egy tanár, aki azt mondta hogy délután tesztet kell írnom.
-Természetesen tudom. Tegnap felhívtak az iskolából.
-De hogyhogy beajánlottak? -kérdeztem kicsit meglepődve-
-Az igazgatónő felhívta a gimnáziumot, és elmondott nekik mindent veled kapcsolatban. Mesélt nekik az erődről, és a jegyeidről.
-Értem. Megnézem a postaládát, hogy esetleg jött e levél.
-Rendben.
Kifelemenet elgondolkodtam, hogy vajon nehéz lehet e a teszt. Belenéztem a postaládába, és megláttam benne egy borítékot. Kinyitottam. Egy A4-es lap volt benne. A tetején az iskola neve állt: UA Hősképző Gimnázium és Kollégium. Alatta kérdések voltak 1-10-ig. Bevittem, és megmutattam apának.
-Ez lenne az a bizonyos teszt?
-Azt hiszem. Nem baj, ha felmegyek a szobámba és elolvasom a kérdéseket?
-Menj.
Ahh..na akkor kérdések. Nem tűntek nehéznek. Olyanok voltak, hogy ki a kedvenc hősöm, és miért akarok hős lenni. Olyan volt, mint egy kvíz. Percekig csak feküdtem az ágyon. Konkrétan szétuntam a fejem, amikor apa hangját hallottam.
-Miért nem mész ki egy kicsit?
-Hát, ha nem bánod, hogy csak ebédre jövök haza, akkor kimegyek sétálni egy kicsit.
-Rendben.
Kinyitottam a kaput, de egy fiú belémfutott.
-Áuhh...jesszusom...
-Sa-sajnálom. Csak nem vettelek észre.-segített felkelni-
-Nincs semmi gond. Csak máskor vigyázz. Szia. - köszöntem kedvesen, és mentem tovább-
Vajon mit kereshetett itt a mi utcánkban? Nem mintha találkoztunk volna. Ez a gondolat egy ideig lekötött. Hallottam, hogy csörög a telefonom. Apa volt az.
-Fuyumi! Gyere haza gyorsan!
-M-mi történt?
-Csak gyere! Futólépésben.
Rohantam ahogy csak tudtam. Ahogy hazaértem, láttam hogy van egy doboz az asztalon. Ki- nyitottam, és megláttam benne egy lila pulcsit. Apa hirtelen ott termett a hátam mögött.
-Jesszusom! Mi a fene apa?! Attól hogy teleportálás a képességed, nem kellene a frászt rám hozni.
-Jó, jó. Na, tetszik a pulcsi?
-Aha. Nagyon vagány. Ezért telefonáltál rám?!
-Hehe.. igen.
-Ahh...mindegy.
Felmentem a szobámba, és felpróbátam a pulóvert,utána meg elkezdtem kitölteni a tesztet.
Hát, megbántam. Utána csak unatkoztam. Az egész napom telefonozással, és fekvéssel telt el. De végre eljött a várva várt nap!Hali! Igen, egy újabb könyvsori. Telefonon is tudok már írni, és szerettem volna egy hősakadémiás fanfictiont csinálni. Sorry, ha nem lesz pont ugyan olyan. De tényleg bocsi.
YOU ARE READING
Lehetetlen... de mégis lehetséges..
FanfictionChisake Fuyumi egy napon felvételt nyert a UA hősképzőbe. Itt sok dolog történik vele.