Merhaba bitanecik okuyucularım
Yeniden, yeni bir masal ile sizlerle buluşmak çok güzel. Bir Korecan olan yazarınız ben, (Henüz yazar olamasamda😄) sizlere teşekkür etmek amacı ile bu hikâyeyi yazmaya karar verdim.
Bu masalda bu aralar çok sevdiğim Koreli grup STRAY KİDS bizlere eşlik edecek. (Üzerinde oldukça çok düşündüm 🤔) Sekiz çiftimize sekiz ayrı hikaye ile bir kitap olacak inşallah.
Duyurulardan da bildiğiniz üzere, kız karakterler okuyucularımdan oluşmaktadır. Ama bu sadece onlar için değil, tüm okuyucularıma bir teşekkürdür. (Hala katılmak isteyen okuyucularım için yer açabilirim 👍)
Bu arada hikayemizin adında henüz bir karara varmış değilim. Fikir ve önerilere açığım.
Samimi, sevgi dolu, romantik hatta komedi dolu bir kitap ile yine karşınızdayım.
Canlarım, okuyucularım kardeşlerim. Gerek okuyarak gerekse oy ve yorum yaparak, desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim. Sizleri seviyorum.
Mavi Melek
KARAKTER TANITIMI
Kitaba hazırlıklar devam ediyor kardeşlerim. Burada sizleri kahramanlarımız ile tanıştıracak ve onların sahip oldukları karakterlerden birazcık bahsedeceğiz. Sizde onları tanımış olacaksınız.
O zaman kızlarımızı tanımaya başlayalım.
Grup: Ay Yıldız.
17 yaşında ki sekiz kız lise öğrencisinin kendilerine verdiği isimdir. Bulundukları lisenin okçuluk takımında yer almaktadırlar. Okçuluk takımında yetenekleri ile herkesin ilgisini çeken kızlarımız, hayatlarının en büyük fırsatını yakalamak üzeredirler...İşte kızlarımız...
Adı; BaharBahar; çocuksu, komik ama yeri geldiğinde de sert bir kızdır. Erkeklerle iyi anlaştığı pek söylenemez. O nedenle arkadaşlarının arasında erkek arkadaşı olmayan ve bu halinden memnun olan tek kız odur. Kalbini gelecekte ki eşine adamış, ve onun sevgisini kimseye vermek istemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş Çocuklar
FanfictionStray Kids ile bir lise hikayesidir İçinde,komedi,aşk ve arkadaşlık bulacaksınız. Bahar Çiçekleri hikayemi okudunuz mu? İşte bu hikaye Bahar Çiçekleri'nin 2021 versiyonudur. Bu hikaye okuyucularıma teşekkür etmek amacıyla yazılmıştır.