Oblečení sme sa zbehli do kuchyne najesť a zašli do klubu. Harley si šla zatancovať a ja som si sadol do svojej VIP sekcie. Len čo som si sadol, som chcel zavolať Billa, no ten zmizol s Ivy. Trocha som na to pozabudol. Zavolal som Matta, druhého spoľahlivého človeka, nech mi donesie vodku s džúsom. Ako mi to priniesol, mi povedal, že so mnou chce niekto hovoriť. Kývol som a on ich priviedol. Andler, Jack a Henry si sadli na proti mňa a objednali si. Matt zostal stáť pri mne, pitie doniesol Frank. Hneď odišiel.
Ja: Čo sa deje chlapci. Len tak ste neprišli.
Andler: Musíme mat dôvod ťa navštevovať, keď to nie je pracovne?
Henry a Jack prikývli. Ja som sa zasmial a zapískal. Harley prišla okamžite za mnou. Posadila sa mi na stehna, ruky mi dala okolo krku a pozrela sa na chlapcov.
Harley: Máš prácu Joker, nerada by som ta rušila.
Ja: Nie Harley, chlapci sa došli zoznámiť.
Harley: Harley Quinn, teší ma chlapci.
Povedali svoje mena a Harley sa zasmiala. Boli jej k smiechu, ako sú poslušný v mojej prítomnosti, ako psici. Polozil som si ruky na nej nohy a Mattovi nakázal doniesť Harley pitie. Ani nie za dve minúty bol späť. Chvíľu sme sa bavili o biznise a Harley ticho počúvala. Zrejme o niečom rozmýšľala. Potom sa chlapci rozlúčili a odišli. Harley im zakývala a pri tej príležitosti mi dala pusu na líce. Stlačil som jej stehno a ruku posúval vyššie. Striasla mi ruku s tým, že to doma. Uškrnul som sa. Chlapcov sme nechali v klube a poveril som Matta, nech na ostatných dohliadne inak bude mŕtvy. S Harley som nastúpil do auta a zaviezol nás domov. Zaparkoval som v garáži, vypol motor a vystúpili sme. Vošli sme do domu a Harley utekala do kúpeľne. Pokojným krokom som ju nasledoval. Sedela opretá o studene kachličky vedľa záchoda.
Ja: Zasa ti je zle?
Harley: Uhm. Že by som znova?
Ja: Bol by som len rad.
Usmiala sa a odtrhla si papier. Utrela si ústa, kde ešte mala zvyšky toho, čo vyvrátila. Spláchol som to a kľakol si pred ňu.
Ja: Keď to bude tak, že si naozaj tehotná, tak to bude prekvapko.
Harley: Nechceš vedieť, či budeš mat nástupcu alebo ďalšie dievča v dome?
Ja: Nie, prekvapenie znie lepšie. Lebo keď vieš, čo chceš a nedostaneš to, je to ďalšie sklamanie do života.
Harley: Puso.
Ja: Honey postav sa, takto nachladneš.
Harley: Začínaš byt starostlivý.
Ja: Pod... (Ďalej som mlčal.)
Pomohol som jej na nohy a. objal. Pohladil som ju po brušku. Odtiahla sa a šla si vypláchnuť pusu od zvratkov. Ťapol som ju po zadku, keď sa otočila. Nekomentovala to, zvykla si. Objal som ju zozadu a pozeral som na nás do zrkadla. Pobozkal som ju na temeno hlavy. Išli sme sa najesť a Harley si zobrala ovocný šalát. Ja som si pripravoval niečo mäsité. Sadla si k stolu a pozorovala ma pri varení. Bol som otočení chrbtom, tak neviem, ci sa usmievala alebo uškŕňala. Zrejme ani na jedno nemala čas, lebo utekala znova k záchodu. Dorobil som si obed a nechal na tanieriku naložene. Šiel som skontrolovať Harley, lebo sa nejako nevracala. Sedela opretá o kachličky zo zavretými ocami. Kľakol som si pred ňu a pohladil ju po líci. Zaspala. Vydvihol som ju do náručia a zaniesol do postele. Prikryl som ju a šiel sa najesť. Riad som upratal do umývačky a šiel sa pozrieť na Harley. Spala ako zabitá. Tesil som sa na malé, to musím priznať. Len som dúfal, že nedôjde niekto, kto nám ho zabije. Prisadol som si k Harley a hladil ju po vlasoch. Usmieval som sa. Konečne po dlhých rokoch, po zabití matky, po pomste otcovi, po hocijakých obchodoch, po väzení v tej jeblej liečebni, po tom všetkom nadobúda môj život zmysel. Lebo som sa zamiloval do tej najkrajšej ženy.
Do mojej Harley Quinn.
HA-Ha-Ha
The End
---Zbožnujem vás ľudia, ste neuveriteľní, úžasní a chtiví (myslím hladoví po ďalších častiach príbehu). Veľmi si vážim vašu podporu, vaše hlasy, komentáre a úžasné a trefné nápady, čo by v príbehu mohlo byť inak prípadne doplniť. Určite plánujem pokračovanie a asi vás prekvapí, že druhá kniha má už pár strán napísaných, tak bude čo pridávať. Len vás poprosím nebudte až takí chtiví, lebo nebudem stíhať písať kapitoly XD---
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(706 slov)---
ČTEŠ
Láska mení zmysel života (Joker and Harley Quinn)
RomantizmMladá doktorka Harleen dostane do svojej pracovnej opateri najväčšieho zločinca... Jokera. Do ktorého sa zamiluje. Ale čo na to Joker? Bude jej city opätovať? Využije ju, aby sa dostal Arhkam Asylium a odkopne? Alebo si ju ponechá pre úspech svojich...