sixteen

57 3 2
                                    

Една красива,черна нощ. Големите звезди блещукаха на сияйния небосвод,лунната светлина осветяваше стаята на малкия Юнги през прозореца му,а той спеше толкова сладко и спокойно,като бебе,само колко противно.

-Ставай дребен.-чу се удрянето на метал в метал,всякаш чуваше чинели.

-Колко е часа?-измрънка недоволно.

-04:00.

-Но,рано е и...

-Ставай...преди...ДА СЪМ ТИ ИЗБОЛ ОЧИТЕ ДРИШЛЬО,ЩЕ ТЕ РИТАМ ПО СТЪЛБИТЕ ЧАК ДО ПЪРВИЯ ЕТАЖ.-Юнги подскочи и стана като войник моментално.

-Да,с-сър.

-Стегни се,келешче. Стига си треперил като малко момиченце. Виждам че косата ти е черна,както баща ти пожела. Облечи това и ела в 04та стая.-хвърли му едни черни дрехи.

Какво за Бога щяха да правят в 04та стая,та тя бе в подземието? Дали щяха да го изтезават,да го бият,или друго? Юнги можеше само да предполага.

Какво за Бога щяха да правят в 04та стая,та тя бе в подземието? Дали щяха да го изтезават,да го бият,или друго? Юнги можеше само да предполага

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Щом се облече слезе долу и почука на вратата. Нищо не се чу от вътре. Влезе и се огледа. Видя пистолети и много мишени. Боксова круша както и много уреди за упражнения. Вратата зад него се затвори. Обърна се рязко.

-Сър,Вие ли сте?-само след миг бе повален на земята.-ауч.

-Стига си мрънкало,женчо а ставай. Започваме със стрелба с пистолет.

Изправи се и взе единия пистолет.

-Насочи го натам и...-насочи го и гръмна мишената.

-Моного добре,не очаквах,че женчо като теб може да бъде толкова точен,някога стрелял ли си с пистолет?

-Да,преди когато бях малък,татко ме учеше,аз не се справях...

-Млъкни,не ми се слушат сълзливите историй на едно изтормозено хлапе.

-Според мен,не ти се слушат историйте ми,защото ти напомнят на самия теб.

-Млъкни.

-И защо,нима и ти не си бил нежен и чувствителн,знам че под коравата то обвивка...

-МЛЪКВАЙ!!!-малкия се стресна и замълча.

Няколко часа по-късно

-156,157,158...

-Н-не мога повече.

-МЛЪКВАЙ ИСТЪРСАЧЕ,159,159,156,157.

-Стига де,в-вече станаха повече от 160.

-Аз казвам,ЧЕ СА 157 И АКО НЕ ИСКАШ ДА ЗАПОЧНЕМ ОТ 0 ПРОДЪЛЖАВАЙ.-получи кимане.-157,15...-Юнги падна по корем и чу алармата на часовника на Намджун. -Стига ти за днес.-стана от стола си и погледна полу издъхналия Юнги,излезе и остави мъника скапан на пода.

Месец по-късно

Джун се качи,за да събуди Юнги,мрънкайки. Влезе в стаята.

-Хайде,ставай хла...-видя,че го няма. -Къде си се заврял,хлапе.-ядоса се и слезе с асансьора до подземията. Видя ,чакащия го Юнги пред 04та стая и се очуди.-Тук си?!

-Разбира се,щом знам в колко искаш да стана,точно в толкова ставам.

-Качи се на фитнеса на последния етаж,тичай на бягащата пътека тридесет минути с бързо темпо,а аз после ще дойда.

-А Вие,къде отивате,сър?

-НЕ Е ТВОЯ РАБОТА.-качи се нагоре по стълбите.

Юнги вдигна рамене и се качи на 4тия етаж. Влезе в посочената му стая и застана на пътеката,не знаеше как да я включи и започна да натиска копчета.

В това време Джун махаше от стаята му всички розови и лилави неща. Беше изхвърлил почти всичките му дрехи.

-Как може да има толкова много розови и жълти неща тук,ще повърна. На вратата се почука.

-Миличък,ще вляза.- госпожа Мин се очуди на видяното.-Ол,здравей Джун...къде е Юнги?

-Бяга на пътеката,госпожо Мин. А аз разчиствам стаята му,по молба на господин Мин.-дори не погледна леля си.

-Джун, миличък...з-защо вече ме наричаш госпожо?-натъжи се.-пред мен...можеш да бъдеш себе си...

-Айш,защо този глупак има толкова много розови неща,как си му ги позволила?-игнорира въпроса ѝ.

-Джин не би бил горд,с това в което си се превърнал.

-Аз не познавам никакъв Джин.-продължи да рови в шкафа на Юнги.

-Затова ли всяка сутрин се криеш зад храста до магазина за дрехи на третия етаж в мола,където не работи Джин?-той преглътна тихо,но имаше чувството,че дори и на 1вия етаж го бе чул господин Мин.

-Готови сме,ако позволиш,ще взема Юнги с мен,за да му купим дрехи.

-Искаш да го видиш...нали?

Why you hate me? ^•^Where stories live. Discover now